Soha nem volt aktuálisabb egy webshop

Főbb pontok:

A koronavírus által fenekestül felforgatott világban egyetlen dolog egészen biztos: a cégek számára soha nem volt még aktuálisabb feladat egy felhasználóbarát webáruház indítása. Az egyre komolyabb szigorítások közepette ez jelentheti a túlélést a vállalkozások számára.

Aki már azt hitte, túl vagyunk a koronavírus-járvány nehezén, azt alaposan földbe döngölhette a kormány közelmúltbeli bejelentése. A szigorítások, amelyekre szükség van az emberi életek védelme érdekében, pokoli nehéz helyzetbe hozták a vállalkozásokat, soknak teljesen be kellett zárnia, fel kellett függesztenie a működést. Ezek a rendelkezések egyelőre 30 napra szólnak, ám mivel a járvány lassan egy éve velünk van, a vakcina pedig a legjobb esetben is csak hónapok múlva lesz elérhető, nem kizárt, hogy a szigorú szabályok hosszabb távon is velünk maradnak.

Irány az online tér!

Egy vállalkozás számára ilyenkor egyetlen lehetőség marad: az online tér felé kell menekülni. Ha a szívünkre tesszük a kezünket, vírus ide vagy oda, 2020-ban enélkül is szükségszerű volt az internetes jelenlét, illetve egy webshop üzemeltetése. Azok, akik eddig ellenálltak az idő szavának, nem foglalkoztak a trendekkel, jelentős bevételektől estek el, ám a közeljövőben nullára redukálódnak majd a számaik, ha nem tesznek valamit. Mivel a webshop üzemeltetés költségei nem kiemelkedőek, azonnali hatállyal bele kell vágni egy felhasználóbarát felület felépítésébe. Minden eltelt nappal lemarad a cég a konkurencia mögött.

Mi kell egy webshophoz?

Kiváló felépítés, a vásárlók teljes körű kiszolgálása, a felhasználói élmény alapos megtervezése. Mindehhez pedig egy szakember, aki segít elindulni, aki tudja, hogyan építse fel a kívülről minél egyszerűbbnek tűnő, a háttérben viszont kifejezetten összetett felületet. A webáruház indítása csak az első lépés, ilyenkor fektetjük le a megfelelő alapot. Ezt követi a marketing, amely felhasználót hoz az oldalra, ezáltal bevételt generál.

Csak 5775 Ft
kozepen

Befektetés a jövőbe

Igen, ez a szolgáltatás pénzbe kerül, mint bármilyen más tevékenység, amelyhez kiemelkedő szakértelemre van szükség. Biztos, hogy ezekben a vészterhes időkben nem esik jól egy nehéz helyzetben lévő cégvezetőnek, vállalkozónak további kiadásokra gondolnia, de nincs más lehetőség, mint előre menekülni. Az a cég, amely nincs jelen az online térben, szépen lassan eltűnik, kiszárad majd a ránk váró, üzletileg aszályos időkben.

Hatalmas tortából lehet kivágni egy szeletet

Azzal, hogy a vevőidet a webáruház felé tereled, minden résztvevő nyer. Egyre elfogadottabb az online vásárlás, a magyarok éves szinten 440 milliárd forintot költenek el ilyen formában a statista.com adatai szerint. Ezek az adatok ráadásul évről évre exponenciálisan nőnek majd, 2025-re már 681 milliárddal kalkulál az oldal. Hatalmas torta ez, amelyből egy pici szelet sem jut annak a cégnek, aki nem hajlandó egy webshop elindítására áldozni.

Mit nyer ezzel a vásárló?

Ami a koronavírushoz kapcsolódó járványhelyzetben a legfontosabb: érintkezésmentes vásárlást, azaz biztonságot. Emellett pedig kényelmet, a karosszék komfortosságát, könnyebb és gyorsabb tájékozódást. Nem kell a nyitvatartási időhöz alkalmazkodni, nem kell egy fix üzlethelyiséget meglátogatni, ráadásul az online fizetésnek már legtöbbször banki költségei sincsenek. Szintén spórol a vevő az utazással, a parkolással, ezekre sem lesz ugyanis szükség. Minden gyorsabb, egyszerűbb, biztonságosabb. Ugye, hogy megéri?

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...
business hand contract meeting with success agreement concept, professional businessman handshake

Magyar kisvállalkozások növekedése: 5 stratégiai pillér a sikerhez

Kevés gazdasági sikertörténet indul úgy, hogy a vállalkozó éveken át ugyanazt a hibát ismétli: minden kampányra, új ügynökségre, vadonatúj “killer feature”-re egyre kevesebb pénz és egyre több csalódottság jut. A magyar kisvállalkozói szektor történelmi ívét tekintve ez a jelenség érthető: 1990 után a piacgazdaságban hirtelen szabaddá váló terepen rengeteg mikro- és kisvállalkozás indult el stratégia...

Itt érsz el

© Copyright 2025