Az online marketing és a pszichológia találkozása – új könyv

Főbb pontok

Az online marketing világában folyamatosan újabb és újabb technikák, trendek jelennek meg, de vajon mi húzódik meg a háttérben? Mi az, ami valóban hatékonnyá tesz egy marketingkampányt? Dajka Gábor, ismert marketingszakértő új könyvében, az “Online marketing és pszichológia”-ban erre a kérdésre keresi a választ, ötvözve a gyakorlati marketingtudást a reklámpszichológia elméleti alapjaival.

A könyv egyedisége
Dajka Gábor könyve egyedülálló a hazai marketingszakirodalomban. Nem pusztán egy újabb “how-to” guide az online marketinghez, hanem egy komplex, átfogó mű, ami a pszichológiai aspektusokat helyezi a fókuszba. A szerző hosszú évek alatt felhalmozott szakmai tapasztalatait osztja meg, valós példákon, eseteken keresztül, így a könyv nem csak elméleti, de nagyon is gyakorlati útmutatást nyújt.

Ami igazán különlegessé teszi a művet, az a jövőorientáltsága. Dajka Gábor nem csak a jelenlegi best practice-eket mutatja be, hanem felkészíti az olvasót a jövő kihívásaira is. Olyan kérdéseket boncolgat, mint hogy miként változik a fogyasztók viselkedése, hogyan alkalmazkodhatunk az új trendekhez, technológiákhoz.

Kinek ajánljuk?
A könyv hasznos olvasmány lehet minden vállalkozó számára, aki szeretné mélyebben megérteni a hatékony marketingkommunikáció pszichológiai mozgatórugóit. De ugyanígy ajánljuk marketingszakembereknek is, akik szeretnék bővíteni tudásukat, különösen a reklámpszichológia terén. Sőt, egyetemi, főiskolai hallgatók számára is értékes forrás lehet, akik mélyebben szeretnének belemenni a témába.

Mit találunk a könyvben?
A könyv felépítése logikus és jól követhető. Az első fejezetek bevezetnek a marketing és a pszichológia alapfogalmaiba, majd fokozatosan haladunk az egyre komplexebb témák felé. Külön fejezetek foglalkoznak a fogyasztói magatartással, a döntéshozatali mechanizmusokkal, a különböző reklámtechnikák pszichológiai hatásaival.

A szerző nagy hangsúlyt helyez a gyakorlati alkalmazásra. Minden elméleti részt példák, esettanulmányok követnek, amelyek segítenek megérteni és átültetni a tanultakat a gyakorlatba. A könyv végén található “Marketinges eszköztár” pedig egy igazi kincs: tele praktikus tippekkel, trükkökkel, használható sablonokkal.

Külön kiemelendő a könyv stílusa: Dajka Gábor közérthető, olvasmányos módon ír, kerüli a szakzsargont. Humorral, öniróniával fűszerezi mondanivalóját, így a könyv nem csak hasznos, de élvezetes olvasmány is.

Hol kapható?
A könyv megvásárolható a szerző weboldalán (www.dajkagabor.hu), valamint a nagyobb online könyvesboltokban. A könyv megvásárlói exkluzív hozzáférést kapnak extra tartalmakhoz is, többek között videókhoz, workshopokhoz. Sőt, a szerző külön Q&A lehetőséget is biztosít, ahol az olvasók kérdezhetnek, konzultálhatnak vele.

Konklúzió
Az “Online marketing és pszichológia” egy hiánypótló mű a hazai marketingszakirodalom palettáján. Dajka Gábor könyvét bátran ajánljuk mindenkinek, aki szeretné mélyebben megérteni az online marketing pszichológiai aspektusait, legyen szó vállalkozókról, marketingszakemberekről, vagy akár csak érdeklődő laikusokról. Egy könyv, ami nem hiányozhat egyetlen marketinges polcáról sem!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

close-up of a woman hands buying online with a credit card and a laptop, e-commerce concept

Webáruház indítása lépésről lépésre – Átfogó útmutató 2025-ben

Az online kereskedelem dinamikusan növekszik, így soha nem volt jobb idő webáruházat indítani. Ez az útmutató lépésről lépésre végigvezet a teljes folyamaton, a jogi teendőktől kezdve a termékkiválasztáson át a technikai megvalósításig és marketingig. Kezdők számára is érthetően, ugyanakkor a haladó e-kereskedők számára is hasznos tippekkel mutatjuk be, mire érdemes figyelni egy sikeres webshop létrehozásához...
Modern working table with laptop computer with tablet showing marketing planning

Mit csinál és mire jó egy marketing tanácsadó?

Ha vállalkozóként vagy cégvezetőként hallottál már a marketing tanácsadó fogalmáról, de nem volt világos számodra, mit is takar pontosan, akkor nem vagy egyedül. Magyarországon tényleg rengetegen hívják magukat „marketing tanácsadónak”, miközben sokan valójában csupán egy-egy platform (Google Ads, SEO, Facebook stb.) specialistái. Egy igazi marketing tanácsadó azonban ennél komplexebb gondolkodásmódot és sokrétűbb tudást hoz a...
Silhouette traveler hold lighting point to sky with night starry sky milky way is travel and nature

Mit tanulhatunk a Ferengiktől a marketingben?

Amikor a marketing és az üzleti gondolkodás témája szóba kerül, nem sokan gondolnak elsőre a „Star Trek” univerzumára. Pedig van egy olyan faj, akiktől a profit- és üzletközpontú szemlélet tökéletes iskola lehet minden vállalkozó és marketinges számára. A Ferengik, akiket leginkább a „Star Trek: Deep Space Nine” című sorozat tett igazán híressé, a galaxis talán...
Deep Learning AI: Empowering Businesses with Intelligent Technology

Mi a marketing AI?

Mint marketinges, menedzser, business coach és a pszichológiai mechanizmusok iránt érdeklődő, elképesztőnek tartom, hogy a mesterséges intelligencia (AI) milyen mértékben alakítja át a marketinget. Sokan csak a kezdeteinél tartanak ennek a technológiai forradalomnak, pedig a lehetőségek tárháza már most is szinte végtelen. Ha marketingesként, vállalatvezetőként vagy cégépítőként gondolkodsz, akkor számodra is hasznos lehet átgondolni, mit...

Itt érsz el

© Copyright 2025