KKV Marketing

Hogyan válassz marketingest?

    A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy hogyan válassz marketingest. Az online marketinges szakma megváltozott. Már nem olyan, mint 2-3 évvel ezelőtt. Bár már ekkor is sejteni lehetett a változásokat. Ma már nem elég csak egy marketinges, technikus is…

Elolvasom

KKV Marketing

Kezdő Vállalkozók Hibái VI. – Kiégett Közönség

      A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a kiégett közönségről szeretnék beszélni. Jelen esetben nem új célközönségről lesz szó, hanem a már megszerzett publikumról. Azokról, akik ma már nem nem figyelnek ránk, holott régebben érdeklődést mutattak irántunk, de az is lehet, hogy…

Elolvasom

KKV Marketing

Ki az a Dajka Gábor?

  A videó leirata: Szia! Dajka Gábor marketing szakértő vagyok. Ebben a videóban azt fogom elmondani, hogyan lőttek rám gázpisztollyal, mennyit gürcöltem éjszakánként, és milyen út vezetett el addig, ahol most tartok. Szóval, ha eddig valamiért azt hitted volna, hogy minden csak úgy az ölembe hullott, akkor ez nem igaz.…

Elolvasom

KKV Marketing

Kezdő Vállalkozók Hibái V. – A Türelem

  A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a türelemről szeretnék beszélni. Én kb. 2014-től kezdődően vettem észre azt, hogy az egyre gyorsabban változó világunk hatással lett az üzleti gondolkodásunkra is.   Régebben 1-1 új marketing eszközre éveket kellett várni. Pl. 1839-ben jelentek meg az…

Elolvasom

KKV Marketing

Marketing Konzultáció

Dajka Gábor - Marketing Konzultáció

  A videó leirata: Örülök, hogy érdeklődsz a marketing konzultációnk iránt. A két legnépszerűbb csomagunk az 1 napos, illetve a 90 perces konzultáció. Ha szeretnél végre marketing stratégiában gondolkodni és rendszerezni a rengeteg ötleted, akkor nagyon jó helyen jársz. Amennyiben az egynapos marketing tanácsadás mellett döntesz, akkor elutazunk hozzád, bárhol…

Elolvasom

KKV Marketing

Webáruháznyitás előtt, mérlegelj

  A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a webáruház nyitásról szeretnék beszélni. Az elmúlt 5 évben rengetegen kerestetek meg a webáruház nyitással kapcsolatos kérdésekkel. Nos az összes kérdésre lehetetlenség válaszolni. Gyakran halljuk, hogy az e-kereskedelem évről-évre nő, most kell beszállni a webáruház nyitásba. Nos…

Elolvasom

KKV Marketing

Kezdő Vállalkozók Hibái IV. – Luxus Kommunikáció

    A videó leirata:   Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most egy kicsit a luxus kommunikációról szeretnék beszélni.   Nem egyszer találkoztam már olyan vállalkozóval, aki fel szeretett volna ülni a luxus vonatra, ám sajnos a kommunikációja miatt ezt nem tudta megtenni, hiába volt prémium terméke/szolgáltatása.…

Elolvasom

KKV Marketing

Kezdő Vállalkozók Hibái III. – A Minőség

    A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és a minőségről szeretnék most beszélni.   Magyarországon igen nagy szükség van a minőségibb, vagy ha úgy tetszik luxusabb szolgáltatásokra. … Mire is gondolok?   Sajnos a kezdő vállalkozóknak az egyik legnagyobb hibája az, hogy olcsó, kevésbé minőségi…

Elolvasom

KKV Marketing

Kezdő Vállalkozók Legnagyobb Hibái II. – Instagram

KKV Instagram

        A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és az Instagramról szeretnék ma beszélni. Egy kis történelem: Az Instagram 2010 októberében debütált, és rá 2 hónappal már 1 millió felhasználója volt. 2011 júniusára már 5 millióan használták az alkalmazást, és közel 100 millió fotót…

Elolvasom

Kommunikáció

Mért adod ilyen drágán!?

Ha olvasod a blogomat, akkor előbb – utóbb szembesülni fogsz az emberek kíváncsiságával, esetleges rosszindulatával. Miért? Mert nem névtelen átlagos webáruháztulajokat képzek! A vevők fel fogják tenni azt a kérdést, sőt csak azért fel fognak hívni, hogy megkérdezzék, hogy a konkurencia miért adja olcsóbban az adott terméket. Te meg ekkor…

Elolvasom

Magán izé

Köszönjük, de egyenlőre egy kedvezőbb ajánlat mellett döntöttünk!

Kedves Kata! Amint átláltom a napomat, pontosítok. Jelenleg annyit tudok ígérni, hogy 12-én este 6 óra után tudnánk valahol Pesten találkozni. A konzultációra felkészülten érkezünk és 90 percig tart. Ennek a díja 40.000 Ft + ÁFA. Itt talál rólunk egy kis plusz információt: https://dajka-gabor.hu/ofm/rolunk#undefined4 Üdv.: Gábor Válasz: Kedves Gábor! Köszönjük,…

Elolvasom

Magán izé

Hogyan lehetek én is marketinges Gábor?

Milyen tanfolyamot végezzek, hogy marketinges legyek? Tudsz egy jó kis marketinges képzést reális áron? Milyen oktatásra menjek azért, hogy Facebook marketinges lehessek?     Huh. A fenti kérdéseket napi szinten megkapom üzenetekben. Gyorsan tegyünk tisztába pár dolgot. Van online és offline marketinges. Az online marketinges az interneten tevékenykedik, pl.: AdWords-…

Elolvasom

YouTube

Így válj híressé a YouTube-on: 38 tipp és trükk

A homo sapiens lassan a múlté. Felvirradt a Homo YouTubericus kora.   Ám a videógyártás távolról sem annyira egyszerű, mint azt sokan gondolják. Híressé válni a legnagyobb videómegosztón pedig még nehezebb. De szerencsére nem lehetetlen.   Az alábbi 38 tippet kell megfogadnod, hogy a YouTube verhetetlen császárává válj.   STÍLUS…

Elolvasom

Magán izé

Gábor, menj a csába, drága vagy

Kezdő vállalkozóktól szoktam olvasni olyan kommenteket, hogy drágán dolgoztok. Ezt különböző módon csomagolják be, mint pl.: „40.000 Ft???? sírok ge…”, „Kapát a kezedbe!!!!!” Nos, rengeteg példát tudnék írni (és fogok is a könyvemben), de most csak egyet emelnék ki:   István egy kezdő vállalkozó. Annak ellenére is, hogy már 5…

Elolvasom

AdWords Cikkek

A Nagy AdWords Csekklista

AdWords Csekklista 2018 Menj végig pontról-pontra ezen a listán:   Hirdetési célok: Ismerem és értem a vásárlóim vásárlási szokásait Ismerem és értem a vásárlóim vásárlás döntési folyamatát   Konverziós kód: Ismerem az AdWords konverziós kódját Elhelyeztem az AdWords konverziós kódjait a megfelelő helyekre Tudom, hogy mi a különbség a konverziók…

Elolvasom

Keresőoptimalizálsás azaz SEO

Hogyan rangsorolja a weboldalakat a Google? Kiderült a Google top 11 rangsorolási tényezője

Bármilyen vállalkozásról is legyen szó, ha sikerül a Google organikus találatának az első oldalán helyet foglalnia, akkor a vállalkozás bizonyára fel fog lendülni. Némely iparágban a verseny nagyobb, míg másban egészen kicsi. Egy biztos, ez a 11 parancsolat:   Teljes tartalom relevancia Magas átkattintási arány Oldalon eltöltött idő SSL megléte…

Elolvasom

KKV Marketing

Mindent a KKV Marketingről

A KKV a mikro-, kis- és középvállalkozást jelenti. Nézzük meg, hogy hogyan lehetne definiálni.   Mikrovállalkozás: 10 főnél kevesebb ember dolgozik és nettó 2 millió euró alatt van a forgalma. Kisvállalkozás: 50 főnél kevesebb ember dolgozik és nettó 10 millió euró alatt van a forgalma. Középvállalkozás: 250 főnél kevesebb ember…

Elolvasom

KKV Marketing

Tudnivalók webáruház nyitás előtt

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára szeretnél egy webáruházat nyitni, de nem tudod, hogy hogyan kezdj neki. Segítek.   A webáruház nyitás evolúciója Bérelhető webáruház –> Nyílt forráskódú webáruház –> Saját fejlesztésű webáruház   http://www.corincloud.com/ csapatával jóban vagyok, ez a kép a Magyar Marketing Fesztiválon készült még 2016-ban. Én az evolúció…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Hány forint van még az AdWords-fiókomban?

Gyakran találkozom azzal a problémával, hogy a vállalkozó nem tudja eldönteni, hogy mennyi pénze van még az AdWords-fiókjában. Először tisztáznunk kell a fizetési módokat. Két módon fizethetsz jelenleg: a.) Hitelkártyával vagy bankkártyával b.) Pénzátutalással Fontos, hogy 2.000 Ft a minimális összeg, amit be lehet fizetni. Talán bankszámlára való utaláskor lehet alacsonyabb…

Elolvasom