KKV Marketing Videók

Mennyit költs a cégedre?

Most messziről fogok indítani, soká fogunk a végére jutni, de tarts ki.  A vállalkozó barátaim és ismerősei, gyakran felkeresnek azzal a kérdéssel, hogy “Gábor, mennyit költsek a cégemre”, azaz ehhez hasonló kérdéseket tesznek fel, mint pl. xy marketinges, programozó, CRM rendszer nem túl drága-e. A legtöbb esetben ezekre nem tudok…

Elolvasom

Analytics

Fbclid eltávolítása az Analytics-ból

Mi az az fbclid? A Facebook saját követési rendszerének az egyik része. Ha a Facebookon a felhasználó rákattint a linkedre, akkor kap egy egyedi paramétert, ami alapján pl. Google Analytics-ben tudod követni. A fenti képen az látható, hogy valakinek annyira megtetszett a Te egy lenéző, basáskodó, lekezelő ember vagy című…

Elolvasom

Landing Oldal

Egy jó weboldal titkai

Minél személyesebb egy honlap, annál jobban kedvelik a látogatók, annál kellemesebben érzik rajta magukat. Mindenki szereti azt érezni, hogy valami pont neki szól, hogy az, akitől megvásárolja a terméket, pontosan tudja, hogy ő, mint vevő mit érez, mire van szüksége.  Viszont a személyreszabás (perszonalizáció) nem annyira egyszerű, mint amilyennek elsőre…

Elolvasom

Magán

Itt akarsz ügyfeleket szerezni?

Ha kommentelek valahova valamit, már lassan bármit, bárhová, rögtön az első reakció az, hogy: Na, itt akarsz ügyfeleket szerezni? A második reakció az, hogy: Hát így nem fogsz tudni új ügyfeleket szerezni. Kb. 1 hónappal ezelőtt nap csak annyit kérdeztem egy akvariszitai csoportban, hogy jó-e az akváriumom konfigurációja. – Amit…

Elolvasom

Webáruház Marketing

Ügyfélérték-optimalizálás

Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeres legyen (és az is maradjon), nem szabad az első nyereség után hátradőlni. Most mutatunk nektek egy olyan rendszert, ami a nagy amerikai vállalkozásoknak hatalmas sikert hozott. A vállalkozás fejlődésének három módja van: Növeljük az ügyfelek számát Növeljük az ügyfelek vásárlásának értékét Növeljük az ügyfelek vásárlásának…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

7 tipp a blogíráshoz

A blogírás nem olyan egyszerű, mint ahogy azt sokan képzelik. Rengeteg dologra kell odafigyelni ahhoz, hogy olyan blogcikk készüljön, ami megfogja az olvasóját, könnyed, közvetlen, mégis informatív és érdekes. De mi is az a blog, miért hasznos egy online áruház esetében? Manapság ha szeretnénk valamit online vásárolni, a webáruházak tömege…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

A Facebook 20%-os szabálya

Az offline marketing világában manapság a hatalmas felületű hirdetőtáblák, a meghökkentő, látványos plakátok és a merész színválasztás a trend. A Facebook hirdetésre azonban épp ennek az ellenkezője vonatkozik, minél inkább beillik egy hirdetés a hírfolyam többi megosztott tartalma közé, annál jobban eléri a célját. Egyszerű, rövid üzenetre van szükség, egy…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Mindent a CTA-ról

A marketing rendkívül gyorsan változik. Minden héten történik valami újítás a már jól bevált felületeken, vagy jelennek meg új lehetőségek, melyek teljesen más megvilágításba helyezik a marketing eszközöket. De a marketing legalapvetőbb tétele évek óta nem változott: ez az úgynevezett Call to action (CTA), melyet magyarul úgy tudnánk megfogalmazni, hogy…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A sikeresség

Nem tudom, kérdezz meg olyat, aki sikeres. Rendben, akkor elfogadom azt, hogy a mikrokörnyezetemben vagyok sikeres, hogy tudjunk erről beszélni. És akkor az 1-2-3 évvel ezelőtti önmagamhoz képest vagyok sikeres, nem pedig másokhoz képest. Ez így már akkor tetszik. Milyen lépéseket tettem ezért az utóbbi 3 hónapban? Rengeteget tanultam és…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Kommentekre reagálok

Ezekre a kérdésekre válaszolok: 1.) A problémátok irigylèsre mèltó! RIP👏 ès mire vàrtok? Gyerünk bôvülni, növekedni! Az, hogy nem tudom elvállalni a jelentkezôket arra ezt hírdetés formájában elmondani valóban érdekes😜 2.) és fizetsz érte, hogy elmondhasd? ez nem túl jó stratégia:) 3.) Egy marketinges tudja, hogy a social media 2019-ben…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Ezért is elbukhatnak az offline boltok

Szoktam-e látni hatalmas bukásokat? Igen. Leginkább az offline üzleteknél lehet hatalmasat bukni, hiszen általában egy fizikai üzlet megnyitásához több millió forint szükséges. Úgy szokott történni, hogy a vállalkozó megkeres, hogy már a finisben van az üzlete és 1-2 hét múlva el szeretné kezdeni a marketinget. Kimegyünk, felmérjük a terepet, elmondjuk…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Miért nehéz jó marketingest találni?

Mert a jól menő vállalkozások a jó marketingeseket, komplett marketingügynökségeket már régen felszippantották. Igen, tudom, hogy naponta 2 új marketinges vállalkozás jön létre a semmiből, és külső szemmel úgy tűnhet, hogy a vállalkozók kedvükre válogathatnak a jobbnál-jobb, pofi és tapasztalt szakemberek között, de ez nincs így. Valójában ez egy nagyon…

Elolvasom