Kommunikáció és Tartalomgyártás

A Facebook 20%-os szabálya

Az offline marketing világában manapság a hatalmas felületű hirdetőtáblák, a meghökkentő, látványos plakátok és a merész színválasztás a trend. A Facebook hirdetésre azonban épp ennek az ellenkezője vonatkozik, minél inkább beillik egy hirdetés a hírfolyam többi megosztott tartalma közé, annál jobban eléri a célját. Egyszerű, rövid üzenetre van szükség, egy…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Mindent a CTA-ról

A marketing rendkívül gyorsan változik. Minden héten történik valami újítás a már jól bevált felületeken, vagy jelennek meg új lehetőségek, melyek teljesen más megvilágításba helyezik a marketing eszközöket. De a marketing legalapvetőbb tétele évek óta nem változott: ez az úgynevezett Call to action (CTA), melyet magyarul úgy tudnánk megfogalmazni, hogy…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A sikeresség

Nem tudom, kérdezz meg olyat, aki sikeres. Rendben, akkor elfogadom azt, hogy a mikrokörnyezetemben vagyok sikeres, hogy tudjunk erről beszélni. És akkor az 1-2-3 évvel ezelőtti önmagamhoz képest vagyok sikeres, nem pedig másokhoz képest. Ez így már akkor tetszik. Milyen lépéseket tettem ezért az utóbbi 3 hónapban? Rengeteget tanultam és…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Kommentekre reagálok

Ezekre a kérdésekre válaszolok: 1.) A problémátok irigylèsre mèltó! RIP👏 ès mire vàrtok? Gyerünk bôvülni, növekedni! Az, hogy nem tudom elvállalni a jelentkezôket arra ezt hírdetés formájában elmondani valóban érdekes😜 2.) és fizetsz érte, hogy elmondhasd? ez nem túl jó stratégia:) 3.) Egy marketinges tudja, hogy a social media 2019-ben…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Ezért is elbukhatnak az offline boltok

Szoktam-e látni hatalmas bukásokat? Igen. Leginkább az offline üzleteknél lehet hatalmasat bukni, hiszen általában egy fizikai üzlet megnyitásához több millió forint szükséges. Úgy szokott történni, hogy a vállalkozó megkeres, hogy már a finisben van az üzlete és 1-2 hét múlva el szeretné kezdeni a marketinget. Kimegyünk, felmérjük a terepet, elmondjuk…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Miért nehéz jó marketingest találni?

Mert a jól menő vállalkozások a jó marketingeseket, komplett marketingügynökségeket már régen felszippantották. Igen, tudom, hogy naponta 2 új marketinges vállalkozás jön létre a semmiből, és külső szemmel úgy tűnhet, hogy a vállalkozók kedvükre válogathatnak a jobbnál-jobb, pofi és tapasztalt szakemberek között, de ez nincs így. Valójában ez egy nagyon…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Hogyan látom ma a marketinges szakmát?

Hát, ma már szinte minden jól működő online hirdető vállalkozásnak van egy marketingese. Online hirdethet offline vállalkozás is, mint pl. egy szépségszalon. És persze online hirdethet egy online vállalkozás is, mint pl. egy webáruház. A marketing nem csak a kis-, közép-, és nagyvállalkozások kiváltsága, hanem egy mikrovállalkozásnak is ugyanúgy hirdetnie…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Érdekes telefonhívások

Hogy vannak-e érdekes telefonhívásaim? Vannak. A legelső történet ami eszembe jut, az egy kb. 45 éves férfi vállalkozóé volt. Ismerősök útján talált meg engem, szóval elvileg kvalifikált volt. Felhívott telefonon, elmesélte, hogy mivel foglalkozik immár 5 éve. Majd rendelt tőlünk marketing kivitelezést, de nem mindennapi módon tette ezt. „Gábor, mindegy,…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Marketingtrendek

Hogy vannak-e a marketingben is trendek? Hogyne! Trendek jönnek, mennek. Ez a marketingben sincs másként. Én leginkább eszközökben látom a trendeket. És ezzel az a baj, hogy a kezdő és hiszékeny vállalkozók esnek mindig bele a trend csapdájába. Azt hiszik, hogy egy új marketing eszköz, csatorna, taktika úgy spórolja meg…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A 3 AdWords ügynökség

A videó leirata: Képzeld el, nemrég felkeresett egy vállalkozó, hogy beszéljünk már egy pár mondatot. Már a 3. AdWords ügynökségnél van, és nem jönnek az eredmények. A 3 Ads ügynökség bére bőven 1 millió forint felett volt, nem számolva a hirdetésekre elköltött összeget. Már egy AdWords ügynökségben sem bízik, szerinte…

Elolvasom

Magán

Hasznos lesz az, amit csinálni fogsz?

Vállalkozás indítása előtt állsz, tele vagy reményekkel, tervekkel és képzeletben már a Tesládat vezeted, hiszen van egy nagyszerű ötleted. De, várj egy kicsit! A vállalkozók többsége a nulladik lépésnél már elrontja a vállalkozását. Pedig sok esetben csak egy egyszerű kérdésre kéne felelnie: Hasznos lesz az, amit csinálni fog? Rengeteg vállalkozó…

Elolvasom

Magán

Ajánlom magamat

Amikor valaki marketingest keres Facebookos csoportokban, a komment szekció rögtön megtelik. Jönnek a rosszabbnál rosszabb ajánlatok kommentekben és privát üzenetekben is. Gyakran a hirdetés feladása utáni 1 órán belül legalább 60 ajánlatot kap a gyanútlan vállalkozó. A marketing a pénzről szól. Szóval, 1 órán belül, legalább 60 milliomos ír rá…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Patakod van vagy tavad? II. rész

Az előző videómban egy patakon keresztül személtettem egy vállalkozás sikerességét. A patak egy olyan víz, ami folyamatosan mozgásban van. A tó pedig állóvíz, de a felszíne fodrozódhat. Most van az a pont, amikor el kell döntened azt, hogy a te vállalkozásod milyen szinten áll. Patakod van vagy tavad? Talán olyan…

Elolvasom

Magán

A legjobb online képszerkesztő szoftverek 2019-ben

Szinte mindenkinek szüksége lehet időnként arra, hogy egy fényképet gyorsan megvágjon, átméretezzen, konvertáljon, mielőtt feltölti weboldalára vagy valamelyik közösségi média oldalára. Az Adobe Photoshop ezekhez a feladatokhoz nemcsak túl drága, de még nehezen is kezelhető, kivéve persze ha valaki profi benne. Az Instagram már megmutatta, hogy milyen egyszerűen lehet olyan…

Elolvasom