KKV Marketing Videók

Upsell – cross-sell, hirdetés – reklám közti különbségek

A videó leirata: Adhatom nagy kólával? Kérsz mellé ketchupot? Ezeket a mondatokat ki ne ismerné? Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most az Upsell – cross-sell, hirdetés – reklám közötti különbségekről szeretnék szeretnék beszélni. A köznyelv a reklámot és a hirdetést ugyan annak tekinti, és egymás szinonímájaként használja,…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A pénz áramlása

A videó leirata: Sajnos az iskolában nem tanítják meg a tanulókat bánni a pénzzel vagy éppen arra, hogy hogyan indítsanak vállalkozást, milyen költségei vannak egy vállalkozásnak illetve arra, hogy hogy mi az a Cashflow-négyszög. Az előző videó a Hogyan legyen több pénzem? tetszett nektek, így most folytatom ezt a témát.…

Elolvasom

Webáruház Marketing

Megéri 2019-ben webáruházat indítani?

A videó leirata: Megéri 2019-ben webáruházat indítani? Nem vagyok már kicsúszva? A válaszom: Megéri és nem vagy kicsúszva. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, kkv marketing szakértő, és most a Megéri 2019-ben webáruházat indítani?-ról szeretnék beszélni. Megéri, de nem ilyen egyszerű a helyzet. Mivel az e-kereskedelem évről-évre nő, így érthető módon…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Miért nehéz elengedni a marketinget?

A videó leirata: A kezdő vállalkozók iszonyatosan nehezen engedik el a marketinget. De vajon tényleg erről van szó? Teljesen el kell engedni? A válaszom nem. A vállalkozó soha nem fogja tudni teljesen elengedni a marketinget és nem is kell. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a Miért…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Google Ads a kétélű fegyver

Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a Google Ads a kétélű fegyverről szeretnék beszélni. Az esetek jelentős részében a szituáció a következő: A szolgáltatást nyújtó vállalkozó, először saját magának próbálja beállítani a Google Ads kampányait. 2-4 hívása lesz az első napokban, aztán elcsendesedik az iroda. Utána hetente…

Elolvasom

Webáruház Marketing

Egy jól működő webáruház receptje II.

A videó leirata: Itt is ugyanaz a helyzet. Csak itt az emberek gondolatait kell megjavítani. Ha eddig rossz üzenet ment ki a célcsoportnak, és ráadásul még bosszantó is volt a vállalkozó, akkor a marketingesnek a célcsoportot kell helyrehoznia. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most jöjjön Egy jól…

Elolvasom

Magán

Kávé és Referencia

2 dolgot nem tudok csinálni. Az első: Kávézni. A második: Referenciát adni. Azt hiszem, hogy én lennék a világon a legboldogabb ember, ha el tudnám fogadni az összes meghívásotokat, egy-egy kávézóba. Nem csak azért mert imádnék veletek beszélgetni, hanem azért is, mert akkor rengeteg szabadidőm lenne. Sajnos idő hiányában szenvedek.…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Hogyan legyen több pénzem? Hogyan legyek vállalkozó? Mibe fektessem a pénzemet?

Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket gyakran kapok, mert a kérdezők tudják rólam, hogy több vállalkozóknak is egyszerre segítem a marketingfolyamatait. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő és most megpróbálok válaszolni pár olyan kérdésre, amit gyakran feltesznek nekem. Saját magam példáját tudom elmesélni. Én mindig is szerettem a stratégiai játékokat…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Mi van akkor, ha kimaxoltuk a Google Ads-fiókot?

A videó leirata: Eltelik 1 hónap, 2 hónap, 3 hónap, talán 4 majd visszajön az eltévedt ügyfél és arra panaszkodik, hogy eltűnt a forgalma, vegyem már vissza a fiók kezelését. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a Mi van akkor, ha kimaxoltuk a Google Ads-fiókot-ról szeretnék beszélni.…

Elolvasom

Webáruház Marketing

Egy jól működő webáruház receptje I.

A videó leirata: Egy webáruház üzemeltetése több emberes feladat. A legtöbb vállalkozó az induláskor bele sem gondol, hogy mennyi mindennek is kell passzolnia ahhoz, hogy ez a gépezet olajozottan működjön. Megpróbálom összeszedni ezeket a dolgokat, és készítek belőle egy sorozatot. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most az…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Az ügyfélélettartam

A videó leirata: A legtöbb vállalkozó elfelejti őket, pedig, rengeteget fizetett értük, már ha az arányokat nézzük. Saját tapasztalataim szerint a legtöbb vállalkozás itt rontja el az üzletét. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most az ügyfélélettartamról szeretnék beszélni. Egy kicsit messzebbről indítok. Kezdetben még a 4P-ben hittünk,…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Az árakció öl, butít és nyomorba dönt

A videó leirata: Ha rosszul használod akkor öl, butít és nyomorba dönt Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy miért nem szeretem az árakciót. Nem magával az árakcióval van a bajom, hanem sokkal inkább azokkal, akik rosszul használják ezt a nagyszerű marketing eszközt. Ha…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Ha új konkurens érkezik

A videó leirata: Ez egy igen összetett és kényes téma. A szituáció a következő: Van egy offline vállalkozásod ami jól megy, majd melléd költözik a konkurencia és ugyanazt csinálja, mint te. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy mi van akkor, ha melletted nyitja…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Az emberek nem olvasnak?

A videó leirata: Lehet ezzel a témával vitatkozni, de igenis, hogy ha valaki felkeres azzal, hogy nem megy a vállalkozása, akkor ott általában ez lesz a hiba. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy olvasnak-e az emberek vagy sem, mielőtt igénybe vesznek egy szolgáltatást,…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Buyer persona azaz a mintavásárló meghatározása

A videó leirata: Te mennyire ismered a vásárlóidat? Ugye legalább tudsz róluk annyit, mint a kedvenc együttesedről? Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a mintavásárlóról szeretnék beszélni. Mielőtt elkezdenél reklámozni, meg kell határoznod a célcsoportodat. Pl.: férfi vagy nő, hol lakik, mit olvas, mennyi pénze van. De…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A vásárlót tényleg csak az ár érdekli?

  A videó leirata: Gyakran találkozom olyan vállalkozókkal, akik szerint a vásárlót csak az ár érdekli. Ezeknek a vállalkozóknak nem igazán megy jól az üzletük, azért is keresnek meg. Mivel a vállalkozó azt gondolja, hogy a vásárló a legolcsóbb megoldást keresi, így a tulajdonos az árait alacsonyan fogja tartani. Az…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A célcsoport meghatározása

A videó leirata: A legtöbb vállalkozó ezt elrontja. Ha pedig rossz a célcsoportot meghatározás, akkor alapjaiban lesz rossz a kampány. Hiába fut a kampány magas költségen, ha nem a megfelelő emberekhez jut el.A másik nagy hiba, hogy nem határozza meg a vállalkozó a célcsoportját, mert úgy van vele, hogy az…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A nyereményjáték nem egyenlő a marketinggel

A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok marketing szakértő, és most a nyereményjáték nem egyenlő a marketinggel szemléletemről szeretnék beszélni. Nemrég volt egy marketing szakterületen dolgozó férfi, aki megpróbálta azt bizonygatni az oldalamon, nekem és a követőimnek, hogy ő bizony nagyon jó szakember, és mindenki más pedig rossz. Azzal…

Elolvasom