Landing Oldal

Mi is az a landing oldal?

A landing oldal egy weboldal olyan oldala, ahol általában egy űrlap segítségével információt szeretnénk begyűjteni a látogatótól. Ez az az oldal, ahová a látogató érkezik, miután rákattintott egy bannerre, egy e-mailben található linkre, Facebookon megosztott ajánlóra, AdWords hirdetésre vagy bármi másra. Előnyei: – a látogató feliratkozhat a hírlevélre – letölthet…

Elolvasom

KKV Marketing

Néhány édes marketing tanácsot Dajka Gábortól, valamint szóba kerültek a szexi melltartók is

Dajka Gábor webáruház forgalomnövelő specialista szerint óriási hiba, hiszen egy ilyen kis városban mint Eger, a helyi médiának mindent félretéve nyilatkozni kell. – Azzal, hogy ha kamera elé álltak volna, megduplázhatták volna a forgalmukat – mondta Dajka Gábor. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: – Ez egy kommunikációs forma,…

Elolvasom

Dühöngő

7 tipp, hogy hogyan tedd tönkre a webáruházad

Szia! Meguntad a webáruházadat? Vagy még el sem indult? Teljesen mindegy, így tedd tönkre 1-2 hónap alatt: Íme a biztos recept: 1.) Regisztrálj be az összes árösszehasonlító oldalra, és 20 Ft -tal legyél mindig mindenben olcsóbb, mint a konkurenciád. Így végre Olcsó János lehetsz, akinek végre fillér vevői lesznek, és akik…

Elolvasom

KKV Marketing

Az egri kis és közepes vállalkozások, valamint a kis boltok hibás marketing és reklámstratégiák miatt csődölnek be

Ezért mennek csődbe az egri kis és középvállalkozások. Az okokat Dajka Gábor marketing szakértővel elemeztük. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: Mint Dajka Gábor marketing szakértő elmondta, van pénze az egrieknek, mert a külföldi nagy franchise (McDonald’s, KFC) rendszerben működő vállalatok üzletei, éttermei mindig tele vannak. Van két hazai…

Elolvasom

Tartalomgyártás

Gyorsan, több ezer termékleírás készítése a webáruházadra

Ha ekkora mennyiséget nem is, de sok terméknél kell. Ez egy elkerülhetetlen probléma, amivel a partnereink gyakran szembesülnek. Először is, meg kell érteni, hogy mire jó a termékleírás. Egyáltalán kell neked termékleírás? Röviden: Igen, kell! A termékleírás értékesíti a termékedet. Legalábbis a sikeres eladás egyik elengedhetetlen feltétele az egyedi termékleírás.…

Elolvasom

Keresőoptimalizálsás azaz SEO

Az elmúlt 3 hónap leggyakoribb SEO hibái, amelyet elkövetnek Magyarországon

Sajnos több SEO szakember a magyar piacon, akik azt ajánlják, hogy bombázd tele a webáruházadat kulcsszavakkal, ömlesztett módon. Konkrétan a következőket tanácsolják: Apple óra, Apple óra vásárlás, Apple karóra, Apple óra vétel, Apple karóra ár, stb… Ezek a SEO szakemberek azt javasolják, hogy az oldal alján helyezzük el ezeket a…

Elolvasom

KKV Marketing

Ettől a 3 dologtól fog jól működni a webáruházad

NEM CSAK WEBÁRUHÁZAKNAK Íme a módszer: 1.) Új vásárlók szerzése 2.) Nagyobb kosárérték elérése 3.) Régi vásárlók visszacsábításaA legtöbb vállalkozó ebben az egy taktikában gondolkodikd: Hogyan tudna minél több vevőt szerezni. Pedig ez a legdrágább vevőszerző módszer. Minden egyes alkalommal új vevőket kell elérned és rá kell venned őket a…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Miért használj AdWords-öt?

A VÁSÁRLÁSI SZÁNDÉK ELŐTT ÁLLÁS JELENTŐSÉGE Háttérinfó: Az AdWords a Google hirdetési felülete, melyet 2000. október 23-án publikált a Google. Mára már megkerülhetetlen lett, szinte kivétel nélkül az összes nagyobb online áruház használja szerte a világon. Igénybe veszik még pl.: a gyorsszolgálatok is, akik nem feltétlenül rendelkeznek saját weboldallal, így…

Elolvasom

KKV Marketing

Nincs többé mobilos, vagy asztali gépes látogató

Csak látogató van. Így 2016 közepe felé már nem beszélhetünk mobilos, tabletes, asztali gépes vagy éppenséggel okos TV-s látogatóról. Több képernyős világban élünk. Pl.: Reggel a vonaton előveszed a mobilodat és kinézel egy akciót egy webáruházban. A munkahelyeden előveszed a laptopodat, és véleményeket olvasol arról a termékről, majd hazamész és…

Elolvasom

KKV Marketing

Top 5 Online Marketing Trend 2017-ben

Mobile First, azaz első a mobil design! Olvasatlan hírlevelek? Leiratkozások? A hírlevelekről való leiratkozásnak, valamint az olvasatlan leveleknek nyomós oka lehet. A fő probléma az az, hogy a hírlevél nem lett optimalizálva mobiltelefon készülékre. Manapság az email-eket egyre többen mobilon olvassák, és egyre kevesebben otthon az asztali gépnél. Lásd a…

Elolvasom

Dühöngő

SEO kontra AdWords

Egy nagyon érdekes dolgot vettem észre a SEO-sok körében. A többségük utálja az AdWords-ösöket. Míg az AdWords-ösök nem utálják a SEO-sokat, sőt gyakran tanácsolják is a partnereiknek, hogy ideje lenne keresőoptimalizálni az oldalt. No persze most az igazi AdWords szakértőkről beszélek, akik Google Partnerek. A SEO-s attól retteg, hogy elveszi…

Elolvasom

KKV Marketing

Egyre nagyobb profitot generálnak a mobiltelefonnal végzett vásárlások, és egyre többet hezitálunk vásárlás előtt

Minden egyes sor egy sikeres vásárlást eredményezett. A 203. sorban 11 kattintás kellett ahhoz, hogy végül a vásárlás mellett döntsön a látogató. Ehhez oda kell tenni magunkat, mert több féle fizetett reklámot (fizetett keresési, vizuális) is futtatni kell, és jól kell teljesítenünk a keresőoptimalizációban is (organikus keresés). Folytatás: http://www.dajka-gabor.hu/ingyenes-webaruhaz-tippek/egyre_nagyobb_profitot.pdf

Dühöngő

Konverziónövelés egy népszerű webáruházmotorban

Kígyót­, békát dobáltak rám nyilvánosan, sőt még privát üzenetben is zaklatták a “rajongóimat” és partnereimet, és még saját FB csoportot is alapítottak. A hangos kisebbségen mindenki eldobta az agyát, a hangtalan többség a részvételüket fejezte ki irányomban, ahogy az ilyenkor lenni szokott. Folytatás: http://www.dajka-gabor.hu/ingyenes-webaruhaz-tippek/konverzionoveles.pdf

KKV Marketing

Az unalmas vállalkozásod, unalmas árakciója helyett

Az árakcióval rengeteg baj van. A legtöbb kereskedő rendszerint elrontja, mert nincs mögötte marketing. Sok kereskedő azért csinál árakciót, mert mást nem tud. Mert más stratégiát vagy marketing eszközt nem ismer. Azt hiszi, hogy majd 10% kedvezmény lázba hozza az embereket, pedig nem. Az árakció butít és nyomorba dönt. Ilyet…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Segítség! A konkurencia lekattintja az AdWords hirdetéseimet!

A drágább szolgáltatásokat kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretet. Ilyen drága szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a “női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek. Pl.: a…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Mi a különbség egy marketinges és egy AdWords szakértő és egy hirdetés létrehozó között?

A képen az egyik ügyfelem AdWords kampányainak az összesítője látható. A konverziós érték 154%-kal nőtt, míg a konverziós érték / költség 18%-kal csökkent és a konverziók száma 155%-kal nőtt. Ehhez persze sokat kellett dolgoznom, de megérte. Röviden: Óriási. Valószínűleg neked egy AdWords-szakértőre lesz szükséged. De, nézzük meg az érveket és…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Készen állsz az AdWords-ben hirdetni?

Biztos felmerült már benned is az a gondolat, hogy kipróbáld az AdWords-öt, vagy ha eddig magadnak bütykölted, akkor az is eszedbe juthatott már, hogy mi lenne, ha egy ügynökségre bíznád. Nos, az AdWords nagyon gyorsan megmutatja azt, hogy a webáruházad mennyire vásárlóbarát. De, azt is, hogy az eddigi elképzelésed mennyire…

Elolvasom

Dühöngő

A legnagyobb hiba, amit az ügyfeleim elkövetnek

ELŐRE BOCSÁJTOM, HOGY NEM HARAGSZOM EZÉRT. MI MAGYAROK ILYENEK VAGYUNK. LETAGADJUK AZT, AMINK VAN, MERT KÜLÖNBEN BAJBA KERÜLÜNK. Az új ügyfeleim elég sokszor letagadják a forgalmat, miután elindítottam az AdWords hirdetéseket. “Háát, nem volt különösebb változás” “Lehetne jobb” “Nem tudom, nem sok” “Többet vártam volna” Én ilyenkor ezeket a szívemre…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Nagy AdWords ügynökséget vagy egyszemélyes AdWords ügynökséget válassz?

MINDKETTŐ MELLETT VAN PRO ÉS KONTRA Az egyszemélyes AdWords ügynök belőled él. Neki nagyon fog fájni, ha te elmész tőle. A nagy ügynökségeknél, ahol 5-10 AdWords fióképítő dolgozik, és van 100-150 ügyfelük, ők kevésbé érzik meg, ha egy ügyfél nem kíván tovább együttműködni. Az egyszemélyes AdWords ügynök jóval kevesebb tudással…

Elolvasom