KKV Marketing Videók

Hogyan legyen több pénzem? Hogyan legyek vállalkozó? Mibe fektessem a pénzemet?

Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket gyakran kapok, mert a kérdezők tudják rólam, hogy több vállalkozóknak is egyszerre segítem a marketingfolyamatait. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő és most megpróbálok válaszolni pár olyan kérdésre, amit gyakran feltesznek nekem. Saját magam példáját tudom elmesélni. Én mindig is szerettem a stratégiai játékokat…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Mi van akkor, ha kimaxoltuk a Google Ads-fiókot?

A videó leirata: Eltelik 1 hónap, 2 hónap, 3 hónap, talán 4 majd visszajön az eltévedt ügyfél és arra panaszkodik, hogy eltűnt a forgalma, vegyem már vissza a fiók kezelését. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a Mi van akkor, ha kimaxoltuk a Google Ads-fiókot-ról szeretnék beszélni.…

Elolvasom

Webáruház Marketing

Egy jól működő webáruház receptje I.

A videó leirata: Egy webáruház üzemeltetése több emberes feladat. A legtöbb vállalkozó az induláskor bele sem gondol, hogy mennyi mindennek is kell passzolnia ahhoz, hogy ez a gépezet olajozottan működjön. Megpróbálom összeszedni ezeket a dolgokat, és készítek belőle egy sorozatot. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most az…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Az ügyfélélettartam

A videó leirata: A legtöbb vállalkozó elfelejti őket, pedig, rengeteget fizetett értük, már ha az arányokat nézzük. Saját tapasztalataim szerint a legtöbb vállalkozás itt rontja el az üzletét. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most az ügyfélélettartamról szeretnék beszélni. Egy kicsit messzebbről indítok. Kezdetben még a 4P-ben hittünk,…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Az árakció öl, butít és nyomorba dönt

A videó leirata: Ha rosszul használod akkor öl, butít és nyomorba dönt Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy miért nem szeretem az árakciót. Nem magával az árakcióval van a bajom, hanem sokkal inkább azokkal, akik rosszul használják ezt a nagyszerű marketing eszközt. Ha…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Ha új konkurens érkezik

A videó leirata: Ez egy igen összetett és kényes téma. A szituáció a következő: Van egy offline vállalkozásod ami jól megy, majd melléd költözik a konkurencia és ugyanazt csinálja, mint te. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy mi van akkor, ha melletted nyitja…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Az emberek nem olvasnak?

A videó leirata: Lehet ezzel a témával vitatkozni, de igenis, hogy ha valaki felkeres azzal, hogy nem megy a vállalkozása, akkor ott általában ez lesz a hiba. Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy olvasnak-e az emberek vagy sem, mielőtt igénybe vesznek egy szolgáltatást,…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Buyer persona azaz a mintavásárló meghatározása

A videó leirata: Te mennyire ismered a vásárlóidat? Ugye legalább tudsz róluk annyit, mint a kedvenc együttesedről? Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a mintavásárlóról szeretnék beszélni. Mielőtt elkezdenél reklámozni, meg kell határoznod a célcsoportodat. Pl.: férfi vagy nő, hol lakik, mit olvas, mennyi pénze van. De…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A vásárlót tényleg csak az ár érdekli?

  A videó leirata: Gyakran találkozom olyan vállalkozókkal, akik szerint a vásárlót csak az ár érdekli. Ezeknek a vállalkozóknak nem igazán megy jól az üzletük, azért is keresnek meg. Mivel a vállalkozó azt gondolja, hogy a vásárló a legolcsóbb megoldást keresi, így a tulajdonos az árait alacsonyan fogja tartani. Az…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A célcsoport meghatározása

A videó leirata: A legtöbb vállalkozó ezt elrontja. Ha pedig rossz a célcsoportot meghatározás, akkor alapjaiban lesz rossz a kampány. Hiába fut a kampány magas költségen, ha nem a megfelelő emberekhez jut el.A másik nagy hiba, hogy nem határozza meg a vállalkozó a célcsoportját, mert úgy van vele, hogy az…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A nyereményjáték nem egyenlő a marketinggel

A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok marketing szakértő, és most a nyereményjáték nem egyenlő a marketinggel szemléletemről szeretnék beszélni. Nemrég volt egy marketing szakterületen dolgozó férfi, aki megpróbálta azt bizonygatni az oldalamon, nekem és a követőimnek, hogy ő bizony nagyon jó szakember, és mindenki más pedig rossz. Azzal…

Elolvasom

Keresőoptimalizálsás azaz SEO

SEO-s Kamuoldalak

A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok marketing szakértő, és most a SEO céljából létrehozott rossz minőségű oldalakról szeretnék beszélni. Ez már egy réges-régi trükk. A SEO szaki át szeretné verni a Google robotjait és munkatársait. A megbízónak pedig reményt ad. Sok esetben 1-2 hétig, esetleg hónapokig sikerül is…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Üzlethelyiségek nevei

  A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok marketing szakértő, és most az üzlethelyiségek nevéről szeretnék beszélni. Gyakran látok olyan üzleteket melyeknek olyan neve van, amiből nem tudom megállapítani azt, hogy ha oda bemegyek, akkor mit találok ott. Gyakran látok pl.: csillagképekről és mitológiai lényekről elnevezett üzletet vagy ezekhez…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Segítsünk optimalizálni a marketingedet az ünnepekre?

Elakadtál a marketingedben? Bízd ránk magad, segítünk neked mindenben! Tudjuk, hogy manapság milyen nehéz egy üzletet vezetni. Foglalkozni kell a vásárlókkal, irányítani kell a kollégákat, árut kell beszerezni és persze a könyvelést sem lehet elhanyagolni. Neked, mint vállalkozónak, egy fárasztó nap után már nem marad erőd lekövetni a technikai újdonságokat,…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Prémium alapanyag a fagyizóban

A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most egy történetet szeretnék elmesélni. Egyszer volt, hol nem volt, volt egy vidéki városban egy fagyizó. Ez a fagyizó már régen ott állt a kisvárosban. Az egész város ismerte, a 10 éves gyermektől a 90 éves Jánosig. Sőt, a…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Miért fontos megszerezni a figyelmet?

    A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a figyelemről szeretnék beszélni.   Rengetegen nyitnak manapság egy üzletet. Ez lehet online és offline is. Mind a kettőnek van egy közös tulajdonsága, mégpedig az, hogy csak akkor fog működni, ha figyel rád a piac. A…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

A marketinginformáció bősége

A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a marketinginformáció bőségről szeretnék beszélni. Ma már túl sok információ található az interneten a marketingről. Régebben marketinginformáció válság volt. – Már ha lehet így fogalmazni. Ma meg már marketinginformáció bőség van. – De, csak látszólag. És hogy egy…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Konverziós elmélet

Leirat: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most a konverziós elméletről szeretnék beszélni. A kezdő vállalkozók egyik legnagyobb hibája az, hogy nem értik a vásárlót. Nem értik a vásárló döntési folyamatát. Nem ismerik a célközönségük tartalomfogyasztási szokásait. Nem tudnak róluk szinte semmit. Konzultáció során elég sok idő megy…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Hogyan lődd be a marketing-költségvetésedet?

A videó leirata: Üdvözöllek, én Dajka Gábor vagyok, marketing szakértő, és most arról szeretnék beszélni, hogy hogyan lődd be a marketing költségkeretedet. Most sem feltétlenül instant megoldást akarok adni, hanem inkább irányt akarok mutatni, hiszen gyakran találkozunk értelmetlenül kicsi vagy értelmetlenül nagy marketingre szánt költségvetéssel. A legtöbb kezdő vállalkozó abban…

Elolvasom