KKV Marketing

Top 5 Online Marketing Trend 2017-ben

Mobile First, azaz első a mobil design! Olvasatlan hírlevelek? Leiratkozások? A hírlevelekről való leiratkozásnak, valamint az olvasatlan leveleknek nyomós oka lehet. A fő probléma az az, hogy a hírlevél nem lett optimalizálva mobiltelefon készülékre. Manapság az email-eket egyre többen mobilon olvassák, és egyre kevesebben otthon az asztali gépnél. Lásd a…

Elolvasom

Dühöngő

SEO kontra AdWords

Egy nagyon érdekes dolgot vettem észre a SEO-sok körében. A többségük utálja az AdWords-ösöket. Míg az AdWords-ösök nem utálják a SEO-sokat, sőt gyakran tanácsolják is a partnereiknek, hogy ideje lenne keresőoptimalizálni az oldalt. No persze most az igazi AdWords szakértőkről beszélek, akik Google Partnerek. A SEO-s attól retteg, hogy elveszi…

Elolvasom

KKV Marketing

Egyre nagyobb profitot generálnak a mobiltelefonnal végzett vásárlások, és egyre többet hezitálunk vásárlás előtt

Minden egyes sor egy sikeres vásárlást eredményezett. A 203. sorban 11 kattintás kellett ahhoz, hogy végül a vásárlás mellett döntsön a látogató. Ehhez oda kell tenni magunkat, mert több féle fizetett reklámot (fizetett keresési, vizuális) is futtatni kell, és jól kell teljesítenünk a keresőoptimalizációban is (organikus keresés). Folytatás: http://www.dajka-gabor.hu/ingyenes-webaruhaz-tippek/egyre_nagyobb_profitot.pdf

KKV Marketing

Az unalmas vállalkozásod, unalmas árakciója helyett

Az árakcióval rengeteg baj van. A legtöbb kereskedő rendszerint elrontja, mert nincs mögötte marketing. Sok kereskedő azért csinál árakciót, mert mást nem tud. Mert más stratégiát vagy marketing eszközt nem ismer. Azt hiszi, hogy majd 10% kedvezmény lázba hozza az embereket, pedig nem. Az árakció butít és nyomorba dönt. Ilyet…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Segítség! A konkurencia lekattintja az AdWords hirdetéseimet!

A drágább szolgáltatásokat kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretet. Ilyen drága szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a “női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek. Pl.: a…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Mi a különbség egy marketinges és egy AdWords szakértő és egy hirdetés létrehozó között?

A képen az egyik ügyfelem AdWords kampányainak az összesítője látható. A konverziós érték 154%-kal nőtt, míg a konverziós érték / költség 18%-kal csökkent és a konverziók száma 155%-kal nőtt. Ehhez persze sokat kellett dolgoznom, de megérte. Röviden: Óriási. Valószínűleg neked egy AdWords-szakértőre lesz szükséged. De, nézzük meg az érveket és…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Készen állsz az AdWords-ben hirdetni?

Biztos felmerült már benned is az a gondolat, hogy kipróbáld az AdWords-öt, vagy ha eddig magadnak bütykölted, akkor az is eszedbe juthatott már, hogy mi lenne, ha egy ügynökségre bíznád. Nos, az AdWords nagyon gyorsan megmutatja azt, hogy a webáruházad mennyire vásárlóbarát. De, azt is, hogy az eddigi elképzelésed mennyire…

Elolvasom

Dühöngő

A legnagyobb hiba, amit az ügyfeleim elkövetnek

ELŐRE BOCSÁJTOM, HOGY NEM HARAGSZOM EZÉRT. MI MAGYAROK ILYENEK VAGYUNK. LETAGADJUK AZT, AMINK VAN, MERT KÜLÖNBEN BAJBA KERÜLÜNK. Az új ügyfeleim elég sokszor letagadják a forgalmat, miután elindítottam az AdWords hirdetéseket. “Háát, nem volt különösebb változás” “Lehetne jobb” “Nem tudom, nem sok” “Többet vártam volna” Én ilyenkor ezeket a szívemre…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Nagy AdWords ügynökséget vagy egyszemélyes AdWords ügynökséget válassz?

MINDKETTŐ MELLETT VAN PRO ÉS KONTRA Az egyszemélyes AdWords ügynök belőled él. Neki nagyon fog fájni, ha te elmész tőle. A nagy ügynökségeknél, ahol 5-10 AdWords fióképítő dolgozik, és van 100-150 ügyfelük, ők kevésbé érzik meg, ha egy ügyfél nem kíván tovább együttműködni. Az egyszemélyes AdWords ügynök jóval kevesebb tudással…

Elolvasom

AdWords Cikkek

A három leggyakoribb AdWordsben elkövetett hiba

AZ ELSŐ HELYEN AZ ÖMLESZTETT KULCSSZAVAK ÁLLNAK Az AdWords mindig nagyon kedvesen figyelmeztet arra, hogy vegyél még fel kulcsszavakat, hogy több látogatót szerezz, pl.: “Adjon hozzá 267 kulcsszót “Juttassa el hirdetését még több potenciális ügyfélhez, és szerezzen további kattintásokat.” Ez neki biztos, hogy jó, de neked nem. Mi vásárlókat szeretnénk,…

Elolvasom

KKV Marketing

Egy webáruházra keresőt rakni öngyilkosság!

Kivéve persze, ha jól van beállítva: a.) Legyen Live a kereső, vagyis ahogy gépel a vásárló, úgy adja ki a találatokat a mező b.) Ha nincs eredménye a keresésnek, azt logolja a szerver, és a megjelenítő oldalon legyen telefonszám, vagy visszahívás kérésére lehetőség!   A szervernek azért kell elmentenie a…

Elolvasom