AdWords Cikkek

A három leggyakoribb AdWordsben elkövetett hiba

AZ ELSŐ HELYEN AZ ÖMLESZTETT KULCSSZAVAK ÁLLNAK Az AdWords mindig nagyon kedvesen figyelmeztet arra, hogy vegyél még fel kulcsszavakat, hogy több látogatót szerezz, pl.: “Adjon hozzá 267 kulcsszót “Juttassa el hirdetését még több potenciális ügyfélhez, és szerezzen további kattintásokat.” Ez neki biztos, hogy jó, de neked nem. Mi vásárlókat szeretnénk,…

Elolvasom

Kommunikáció

Akciózz úgy, hogy közben ne rombold le a brandedet

A kezdő, de sokszor még a tapasztaltabb vállalkozók is elrontják a brandjüket a folyamatos akciókkal. Nem a kedvezményadással van a gond, hanem a módjával. Nem szabad csak úgy, hasraütés szerűen olcsóbban adni a termékeket. Ne legyél Olcsó János webshop tulajdonos, akitől Kötekedő Zsugori Bélák vásárolnak. Az árakció öl, butít és nyomorba…

Elolvasom

Hírek

Kasza Tibor szerint egy reklám nem reklám Facebookon

Kasza Tibor a Facebook reklámokról nyilatkozott a Velvetnek. Tapasztalatai szerint, egy reklám nem reklám, csak hosszú távon érdemes a Facebookon reklámozni. A kis vállalkozók nem tudnak hosszú távon gondolkozni, így velük nem is foglalkozik már, inkább a multik a ügyfelei. Tibor szerint minden egyes követője 1.000 Ft-ot ér. A majdnem 1.000.000…

Elolvasom

KKV Marketing

Egy webáruházra keresőt rakni öngyilkosság!

Kivéve persze, ha jól van beállítva: a.) Legyen Live a kereső, vagyis ahogy gépel a vásárló, úgy adja ki a találatokat a mező b.) Ha nincs eredménye a keresésnek, azt logolja a szerver, és a megjelenítő oldalon legyen telefonszám, vagy visszahívás kérésére lehetőség!   A szervernek azért kell elmentenie a…

Elolvasom