YouTube

Az új YouTube-ra menekülnek a gamerrek

A YouTube-ot 2005 februárjában alapította három korábbi PayPal-alkalmazott 1 évvel később a YouTube-ot 1,65 milliárd dollárért (318 milliárd forintért) vásárolta meg a Google Inc. A YouTube-on a legnézettebb videó Psy Gangnam Style című száma, amit már több mint 2 milliárd alkalommal töltöttek le   A Twitch.tv egy videojáték-közvetítéssel foglalkozó weboldal,…

Elolvasom

Tartalomgyártás

Az újságírók kedvence: Five Ws

What happened?   – Mi történt? Who was involved? – Kivel történt? Where did it take place? – Hol történt? When did it take place? – Mikor történt? Why did that happen? – Miért történt? Ha hírt akarsz generálni, akkor használd a fenti formulát. Tömören így is kinézhet: Ma délben megnyitott…

Elolvasom

Facebook

Megkönnyítette a csoportok moderálását a Facebook

A csoporton belül a csoporttag melletti fogaskerékre kattintva, majd az eltávolítás a csoportból linkre kattintva új funkciók jelennek meg. Úgy mint: Eltávolítod Xxxt a csoportból? – Xxx összes bejegyzésének törlése, melyet az elmúlt 7 nap során tett közzé – Xxx hozzászólásainak törlése az elmúlt 7 napból – Az elmúlt 7…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Idén így fogod megduplázni a forgalmad az AdWords-szel

A sikeres AdWords kampány nem az AdWords-nél kezdődik, hanem a weboldalnál. A weboldalad kommunikációjánál, a marketing stratégiádnál, a pozicionálásnál, a weboldalad tartalmánál és nem utolsó sorban a weboldalad használhatóságánál. Csak ezután van értelme AdWords-öt indítani. Amíg az előbb említettek nem teljesülnek, addig csak kidobod a pénzed. Tudom, hogy ezt nehéz…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Miért nem hoz elég vásárlót az AdWords?

A cikk elolvasásának megkezdése előtt nézd meg a videót: Kedves olvasóm! Ebben a cikkben összeszedtem neked pár dolgot ahhoz, hogy jól működjön az AdWords stratégiád. Ahhoz, hogy jól működjön a vállalkozásod, nem elég csak az AdWords-re koncentrálni, hanem szükséged van egy marketing stratégiára is. Viszont, tapasztalataim szerint, sok vállalkozó azzal…

Elolvasom

Landing Oldal

Mi is az a landing oldal?

A landing oldal egy weboldal olyan oldala, ahol általában egy űrlap segítségével információt szeretnénk begyűjteni a látogatótól. Ez az az oldal, ahová a látogató érkezik, miután rákattintott egy bannerre, egy e-mailben található linkre, Facebookon megosztott ajánlóra, AdWords hirdetésre vagy bármi másra. Előnyei: – a látogató feliratkozhat a hírlevélre – letölthet…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Néhány édes marketing tanácsot Dajka Gábortól, valamint szóba kerültek a szexi melltartók is

Dajka Gábor webáruház forgalomnövelő specialista szerint óriási hiba, hiszen egy ilyen kis városban mint Eger, a helyi médiának mindent félretéve nyilatkozni kell. – Azzal, hogy ha kamera elé álltak volna, megduplázhatták volna a forgalmukat – mondta Dajka Gábor. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: – Ez egy kommunikációs forma,…

Elolvasom

Dühöngő

7 tipp, hogy hogyan tedd tönkre a webáruházad

Szia! Meguntad a webáruházadat? Vagy még el sem indult? Teljesen mindegy, így tedd tönkre 1-2 hónap alatt: Íme a biztos recept: 1.) Regisztrálj be az összes árösszehasonlító oldalra, és 20 Ft -tal legyél mindig mindenben olcsóbb, mint a konkurenciád. Így végre Olcsó János lehetsz, akinek végre fillér vevői lesznek, és akik…

Elolvasom

KKV Marketing Videók

Az egri kis és közepes vállalkozások, valamint a kis boltok hibás marketing és reklámstratégiák miatt csődölnek be

Ezért mennek csődbe az egri kis és középvállalkozások. Az okokat Dajka Gábor marketing szakértővel elemeztük. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: Mint Dajka Gábor marketing szakértő elmondta, van pénze az egrieknek, mert a külföldi nagy franchise (McDonald’s, KFC) rendszerben működő vállalatok üzletei, éttermei mindig tele vannak. Van két hazai…

Elolvasom

Tartalomgyártás

Gyorsan, több ezer termékleírás készítése a webáruházadra

Ha ekkora mennyiséget nem is, de sok terméknél kell. Ez egy elkerülhetetlen probléma, amivel a partnereink gyakran szembesülnek. Először is, meg kell érteni, hogy mire jó a termékleírás. Egyáltalán kell neked termékleírás? Röviden: Igen, kell! A termékleírás értékesíti a termékedet. Legalábbis a sikeres eladás egyik elengedhetetlen feltétele az egyedi termékleírás.…

Elolvasom

Keresőoptimalizálsás azaz SEO

Az elmúlt 3 hónap leggyakoribb SEO hibái, amelyet elkövetnek Magyarországon

Sajnos több SEO szakember a magyar piacon, akik azt ajánlják, hogy bombázd tele a webáruházadat kulcsszavakkal, ömlesztett módon. Konkrétan a következőket tanácsolják: Apple óra, Apple óra vásárlás, Apple karóra, Apple óra vétel, Apple karóra ár, stb… Ezek a SEO szakemberek azt javasolják, hogy az oldal alján helyezzük el ezeket a…

Elolvasom

Kommunikáció

Ettől a 3 dologtól fog jól működni a webáruházad

NEM CSAK WEBÁRUHÁZAKNAK Íme a módszer: 1.) Új vásárlók szerzése 2.) Nagyobb kosárérték elérése 3.) Régi vásárlók visszacsábítása A legtöbb vállalkozó ebben az egy taktikában gondolkodikd: Hogyan tudna minél több vevőt szerezni. Pedig ez a legdrágább vevőszerző módszer. Minden egyes alkalommal új vevőket kell elérned és rá kell venned őket…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Miért használj AdWords-öt?

A VÁSÁRLÁSI SZÁNDÉK ELŐTT ÁLLÁS JELENTŐSÉGE Háttérinfó: Az AdWords a Google hirdetési felülete, melyet 2000. október 23-án publikált a Google. Mára már megkerülhetetlen lett, szinte kivétel nélkül az összes nagyobb online áruház használja szerte a világon. Igénybe veszik még pl.: a gyorsszolgálatok is, akik nem feltétlenül rendelkeznek saját weboldallal, így…

Elolvasom

Kommunikáció

Nincs többé mobilos, vagy asztali gépes látogató

Csak látogató van. Így 2016 közepe felé már nem beszélhetünk mobilos, tabletes, asztali gépes vagy éppenséggel okos TV-s látogatóról. Több képernyős világban élünk. Pl.: Reggel a vonaton előveszed a mobilodat és kinézel egy akciót egy webáruházban. A munkahelyeden előveszed a laptopodat, és véleményeket olvasol arról a termékről, majd hazamész és…

Elolvasom

Kommunikáció

Top 5 Online Marketing Trend 2017-ben

Mobile First, azaz első a mobil design! Olvasatlan hírlevelek? Leiratkozások? A hírlevelekről való leiratkozásnak, valamint az olvasatlan leveleknek nyomós oka lehet. A fő probléma az az, hogy a hírlevél nem lett optimalizálva mobiltelefon készülékre. Manapság az email-eket egyre többen mobilon olvassák, és egyre kevesebben otthon az asztali gépnél. Lásd a…

Elolvasom

Dühöngő

SEO kontra AdWords

Egy nagyon érdekes dolgot vettem észre a SEO-sok körében. A többségük utálja az AdWords-ösöket. Míg az AdWords-ösök nem utálják a SEO-sokat, sőt gyakran tanácsolják is a partnereiknek, hogy ideje lenne keresőoptimalizálni az oldalt. No persze most az igazi AdWords szakértőkről beszélek, akik Google Partnerek. A SEO-s attól retteg, hogy elveszi…

Elolvasom

Kommunikáció

Egyre nagyobb profitot generálnak a mobiltelefonnal végzett vásárlások, és egyre többet hezitálunk vásárlás előtt

Minden egyes sor egy sikeres vásárlást eredményezett. A 203. sorban 11 kattintás kellett ahhoz, hogy végül a vásárlás mellett döntsön a látogató. Ehhez oda kell tenni magunkat, mert több féle fizetett reklámot (fizetett keresési, vizuális) is futtatni kell, és jól kell teljesítenünk a keresőoptimalizációban is (organikus keresés). Folytatás: http://www.dajka-gabor.hu/ingyenes-webaruhaz-tippek/egyre_nagyobb_profitot.pdf