KKV Marketing

Az unalmas vállalkozásod, unalmas árakciója helyett

Az árakcióval rengeteg baj van. A legtöbb kereskedő rendszerint elrontja, mert nincs mögötte marketing. Sok kereskedő azért csinál árakciót, mert mást nem tud. Mert más stratégiát vagy marketing eszközt nem ismer. Azt hiszi, hogy majd 10% kedvezmény lázba hozza az embereket, pedig nem. Az árakció butít és nyomorba dönt. Ilyet…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Segítség! A konkurencia lekattintja az AdWords hirdetéseimet!

A drágább szolgáltatásokat kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretet. Ilyen drága szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a “női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek. Pl.: a…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Mi a különbség egy marketinges és egy AdWords szakértő és egy hirdetés létrehozó között?

A képen az egyik ügyfelem AdWords kampányainak az összesítője látható. A konverziós érték 154%-kal nőtt, míg a konverziós érték / költség 18%-kal csökkent és a konverziók száma 155%-kal nőtt. Ehhez persze sokat kellett dolgoznom, de megérte. Röviden: Óriási. Valószínűleg neked egy AdWords-szakértőre lesz szükséged. De, nézzük meg az érveket és…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Készen állsz az AdWords-ben hirdetni?

Biztos felmerült már benned is az a gondolat, hogy kipróbáld az AdWords-öt, vagy ha eddig magadnak bütykölted, akkor az is eszedbe juthatott már, hogy mi lenne, ha egy ügynökségre bíznád. Nos, az AdWords nagyon gyorsan megmutatja azt, hogy a webáruházad mennyire vásárlóbarát. De, azt is, hogy az eddigi elképzelésed mennyire…

Elolvasom

Dühöngő

A legnagyobb hiba, amit az ügyfeleim elkövetnek

ELŐRE BOCSÁJTOM, HOGY NEM HARAGSZOM EZÉRT. MI MAGYAROK ILYENEK VAGYUNK. LETAGADJUK AZT, AMINK VAN, MERT KÜLÖNBEN BAJBA KERÜLÜNK. Az új ügyfeleim elég sokszor letagadják a forgalmat, miután elindítottam az AdWords hirdetéseket. “Háát, nem volt különösebb változás” “Lehetne jobb” “Nem tudom, nem sok” “Többet vártam volna” Én ilyenkor ezeket a szívemre…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Nagy AdWords ügynökséget vagy egyszemélyes AdWords ügynökséget válassz?

MINDKETTŐ MELLETT VAN PRO ÉS KONTRA Az egyszemélyes AdWords ügynök belőled él. Neki nagyon fog fájni, ha te elmész tőle. A nagy ügynökségeknél, ahol 5-10 AdWords fióképítő dolgozik, és van 100-150 ügyfelük, ők kevésbé érzik meg, ha egy ügyfél nem kíván tovább együttműködni. Az egyszemélyes AdWords ügynök jóval kevesebb tudással…

Elolvasom

AdWords Cikkek

A három leggyakoribb AdWordsben elkövetett hiba

AZ ELSŐ HELYEN AZ ÖMLESZTETT KULCSSZAVAK ÁLLNAK Az AdWords mindig nagyon kedvesen figyelmeztet arra, hogy vegyél még fel kulcsszavakat, hogy több látogatót szerezz, pl.: “Adjon hozzá 267 kulcsszót “Juttassa el hirdetését még több potenciális ügyfélhez, és szerezzen további kattintásokat.” Ez neki biztos, hogy jó, de neked nem. Mi vásárlókat szeretnénk,…

Elolvasom

Kommunikáció

Akciózz úgy, hogy közben ne rombold le a brandedet

A kezdő, de sokszor még a tapasztaltabb vállalkozók is elrontják a brandjüket a folyamatos akciókkal. Nem a kedvezményadással van a gond, hanem a módjával. Nem szabad csak úgy, hasraütés szerűen olcsóbban adni a termékeket. Ne legyél Olcsó János webshop tulajdonos, akitől Kötekedő Zsugori Bélák vásárolnak. Az árakció öl, butít és nyomorba…

Elolvasom

Hírek

Kasza Tibor szerint egy reklám nem reklám Facebookon

Kasza Tibor a Facebook reklámokról nyilatkozott a Velvetnek. Tapasztalatai szerint, egy reklám nem reklám, csak hosszú távon érdemes a Facebookon reklámozni. A kis vállalkozók nem tudnak hosszú távon gondolkozni, így velük nem is foglalkozik már, inkább a multik a ügyfelei. Tibor szerint minden egyes követője 1.000 Ft-ot ér. A majdnem 1.000.000…

Elolvasom

Tartalomgyártás

Erősíts rá a sztereotípiákra, adj el életérzést!

Mi emberek, borzalmasan előítéletesek vagyunk, ami egyrészt jó, másrészt rossz. Joe Navarro volt FBI ügynök a könyveiben nemcsak a testbeszéd megfigyelésére oktat minket, hanem magára az egész ember külső megjelenésére is. Ha meglátsz a valahol egy olyan embert aki festékes munkásnadrágot visel, akkor jó eséllyel azt fogod róla gondolni hogy…

Elolvasom

KKV Marketing

Egy webáruházra keresőt rakni öngyilkosság!

Kivéve persze, ha jól van beállítva: a.) Legyen Live a kereső, vagyis ahogy gépel a vásárló, úgy adja ki a találatokat a mező b.) Ha nincs eredménye a keresésnek, azt logolja a szerver, és a megjelenítő oldalon legyen telefonszám, vagy visszahívás kérésére lehetőség!   A szervernek azért kell elmentenie a…

Elolvasom