AdWords ügyfélszolgálat telefonszáma

Főbb pontok

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával.

A Google AdWords Telefonszáma:

0680-983-840

Mellékek:

1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)
2-es mellék Google Analytics

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/

Nyitvatartás:

Hétfőtől – Péntekig: 9:00 – 13:00 GMT+1

Költségkorlát Nélkül

Bármilyen hirdetési költséggel rendelkezhetsz, nincs minimum összeg a híváshoz. Fontos, hogy előkészítsd a 10 számjegyű fiókazonosítódat és azt az e-mail címet, amellyel regisztráltál, mert ezeket biztonsági okokból kérni fogják. Az ügyfél-azonosítót az oldal tetején, az e-mail cím mellett találod, jobb oldalt.

Hívási Költségek

A vezetékes telefonról érkező hívások ingyenesek, de mobiltelefon használata esetén a szolgáltatód díjat számíthat fel.
Ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet a hívás végén!
Több AdWords telefonszám érdekel? Nézd meg ezt az oldalt: Telefonos ügyfélszolgálatok világszerte

Google Ads egyéb elérhetősége:

Űrlapon keresztül ezen a linken:
https://support.google.com/google-ads/gethelp?authuser=1

Praktikus Tippek a Sikeres Híváshoz:

Előkészületek: Mielőtt felhívnád a Google Ads ügyfélszolgálatát, győződj meg róla, hogy minden szükséges információ kéznél van. Ez tartalmazza a fiókazonosítót és a regisztrációs e-mail címedet. Így a hívás gyorsabb és gördülékenyebb lesz.

Nyugodt Környezet: Próbáld meg egy csendes, nyugodt helyen intézni a hívást, hogy biztosan jól értsd az ügyfélszolgálat munkatársát és te is tisztán tudj kommunikálni.

Kérdezz Bátran: Ne habozz kérdezni, ha valami nem világos. Az ügyfélszolgálat azért van, hogy segítsen neked, és biztosítsa, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Google Ads kampányaidból.

Jegyzetelj: A hívás során jegyezz fel minden fontos információt és utasítást, amit az ügyfélszolgálat munkatársa ad. Ez később hasznos lehet a kampányaid optimalizálásában.Utólagos Ellenőrzés: A hívás után ellenőrizd, hogy minden megbeszélt változtatás és beállítás helyesen lett végrehajtva a fiókodban.

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz.

A Google Ads ügyfélszolgálatot a hirdetők jellemzően az alábbi típusú kérdésekkel, problémákkal keresik meg:

Fiók létrehozása és beállítása

  • Segítség új Google Ads fiók létrehozásában
  • Fizetési mód beállítása, számlázási adatok módosítása
  • Hozzáférési jogosultságok kezelése, megosztása

Hirdetések létrehozása és kezelése

  • Új kampányok, hirdetéscsoportok, hirdetések létrehozása
  • Kulcsszavak kiválasztása, hozzáadása, kizárása
  • Hirdetések formázása, kreatívok feltöltése
  • Licitálási stratégiák beállítása, módosítása
  • Hirdetések időzítése, ütemezése

Mérés és optimalizálás

  • Konverziók beállítása és mérése
  • Jelentések értelmezése, statisztikák elemzése
  • Kampányok teljesítményének optimalizálása
  • A/B tesztek futtatása, értékelése
  • Integráció más eszközökkel (pl. Google Analytics)

Számlázás és kifizetések

  • Számlák értelmezése, vitatása
  • Fizetési problémák megoldása
  • Promóciós kódok, jóváírások alkalmazása

Technikai problémák

  • Bejelentkezési problémák
  • Hirdetések elutasításának okai, fellebbezés
  • Fiók felfüggesztése, helyreállítása
  • Weboldal tulajdonjogának igazolása
  • Kompatibilitási problémák különböző eszközökön

Irányelvek és szabályzatok

  • Google Ads irányelvek értelmezése
  • Tiltott termékek, szolgáltatások hirdetése
  • Adatvédelmi kérdések, GDPR megfelelőség
  • Más hirdetőkkel kapcsolatos panaszok

Képzés és tanácsadás

  • Tippek hatékony kampányok létrehozásához
  • Javaslatok a költségvetés optimalizálásához
  • Tanácsok a konverziók növeléséhez
  • Best practice-ek megismerése
  • Oktatóanyagok, webináriumok elérhetősége

Természetesen ez csak egy általános lista, a konkrét kérdések és problémák hirdetőnként eltérőek lehetnek a vállalkozás méretétől, iparágától, hirdetési céljaitól függően. A Google Ads ügyfélszolgálat célja, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a platformból, és sikeresen elérjék hirdetési céljaikat.

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni:
info@dajkagabor.hu
+3620/453-70-31

Záró Gondolatok

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz. Ne feledd, hogy az ügyfélszolgálat célja, hogy segítsen neked a Google Ads kampányaid optimalizálásában és sikerességében.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Woman resting with hot vat on snowy nature

Miért döntünk úgy, ahogy később megbánjuk?

Mindannyian ismerjük azt az érzést, amikor vásárlás után – legyen szó egy drága cipőről, egy „last-minute” utazásról vagy egy tál túlságosan cukros ételről – azonnal érezzük, hogy nem volt jó döntés. A döntés pillanatában még minden érv meggyőző volt, az impulzus ellenállhatatlan. De amikor lehiggadunk, másként látjuk. Ez az ellentmondás a modern döntéspszichológia egyik központi...
Approving, voting or right decision concept.

Több választási lehetőség, kevesebb szabadság

A streaming platformok, e-kereskedelmi óriások és közösségi média algoritmusok mind-mind olyan döntéseket hoznak helyettünk, amelyeket korábban mi magunk vállaltunk. Melyik cikket olvassuk el? Milyen terméket válasszunk? Milyen filmet nézünk este? Az algoritmus „segít”. De vajon tényleg segít, vagy észrevétlenül átvette a döntés feletti kontrollt? A fogyasztói autonómia az elmúlt évtizedben fokozatosan alakult át. A személyre...
Happy Caucasian tourist with coffee to go reading funny publication in networks

Amikor nevetésből vásárlás lesz

„Ez a banánszeletelő tönkretette az életem – most már nem is tudok egész banánt enni.” Egy Amazonon talált, szándékosan nevetséges értékelés ez egy teljesen hétköznapi konyhai eszközről. Az értékelés annyira túlzó, hogy első ránézésre egyértelmű: nem komoly. És mégis – több ezer lájk, újabb vicces hozzászólások, virális terjedés TikTokon és Redditen. A termék eladási mutatói...
Closeup of people hands using data on mobile smart phones

Amikor a hirdető nem húsvér ember

2020-ban egy tizenéves lány, Lil Miquela feltűnt az Instagramon. Hamar több millió követőre tett szert, együttműködött a Prada, a Calvin Klein, a Samsung és a BMW márkákkal. Egyesek példaképként tekintettek rá, mások gyanúsnak tartották a szokatlan, „hibátlan” külsejét. Hamar kiderült: Miquela nem valódi személy, hanem mesterséges intelligencia által generált influenszer, egy digitális karakter, amely algoritmusok...

Itt érsz el

© Copyright 2025