Az online marketing és a pszichológia találkozása – új könyv

Főbb pontok:

Az online marketing világában folyamatosan újabb és újabb technikák, trendek jelennek meg, de vajon mi húzódik meg a háttérben? Mi az, ami valóban hatékonnyá tesz egy marketingkampányt? Dajka Gábor, ismert marketingszakértő új könyvében, az „Online marketing és pszichológia”-ban erre a kérdésre keresi a választ, ötvözve a gyakorlati marketingtudást a reklámpszichológia elméleti alapjaival.

A könyv egyedisége
Dajka Gábor könyve egyedülálló a hazai marketingszakirodalomban. Nem pusztán egy újabb „how-to” guide az online marketinghez, hanem egy komplex, átfogó mű, ami a pszichológiai aspektusokat helyezi a fókuszba. A szerző hosszú évek alatt felhalmozott szakmai tapasztalatait osztja meg, valós példákon, eseteken keresztül, így a könyv nem csak elméleti, de nagyon is gyakorlati útmutatást nyújt.

Ami igazán különlegessé teszi a művet, az a jövőorientáltsága. Dajka Gábor nem csak a jelenlegi best practice-eket mutatja be, hanem felkészíti az olvasót a jövő kihívásaira is. Olyan kérdéseket boncolgat, mint hogy miként változik a fogyasztók viselkedése, hogyan alkalmazkodhatunk az új trendekhez, technológiákhoz.

Kinek ajánljuk?
A könyv hasznos olvasmány lehet minden vállalkozó számára, aki szeretné mélyebben megérteni a hatékony marketingkommunikáció pszichológiai mozgatórugóit. De ugyanígy ajánljuk marketingszakembereknek is, akik szeretnék bővíteni tudásukat, különösen a reklámpszichológia terén. Sőt, egyetemi, főiskolai hallgatók számára is értékes forrás lehet, akik mélyebben szeretnének belemenni a témába.

Mit találunk a könyvben?
A könyv felépítése logikus és jól követhető. Az első fejezetek bevezetnek a marketing és a pszichológia alapfogalmaiba, majd fokozatosan haladunk az egyre komplexebb témák felé. Külön fejezetek foglalkoznak a fogyasztói magatartással, a döntéshozatali mechanizmusokkal, a különböző reklámtechnikák pszichológiai hatásaival.

Csak 5775 Ft
kozepen

A szerző nagy hangsúlyt helyez a gyakorlati alkalmazásra. Minden elméleti részt példák, esettanulmányok követnek, amelyek segítenek megérteni és átültetni a tanultakat a gyakorlatba. A könyv végén található „Marketinges eszköztár” pedig egy igazi kincs: tele praktikus tippekkel, trükkökkel, használható sablonokkal.

Külön kiemelendő a könyv stílusa: Dajka Gábor közérthető, olvasmányos módon ír, kerüli a szakzsargont. Humorral, öniróniával fűszerezi mondanivalóját, így a könyv nem csak hasznos, de élvezetes olvasmány is.

Hol kapható?
A könyv megvásárolható a szerző weboldalán (www.dajkagabor.hu), valamint a nagyobb online könyvesboltokban. A könyv megvásárlói exkluzív hozzáférést kapnak extra tartalmakhoz is, többek között videókhoz, workshopokhoz. Sőt, a szerző külön Q&A lehetőséget is biztosít, ahol az olvasók kérdezhetnek, konzultálhatnak vele.

Konklúzió
Az „Online marketing és pszichológia” egy hiánypótló mű a hazai marketingszakirodalom palettáján. Dajka Gábor könyvét bátran ajánljuk mindenkinek, aki szeretné mélyebben megérteni az online marketing pszichológiai aspektusait, legyen szó vállalkozókról, marketingszakemberekről, vagy akár csak érdeklődő laikusokról. Egy könyv, ami nem hiányozhat egyetlen marketinges polcáról sem!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

A Black Friday története: hogyan lett a világ legnagyobb átverése?

Ha egy jelenség egyszerre mozgat meg milliárdokat, gyártja a FOMO-t, és közben a legtöbb vásárlónak nem is a legjobb árakat adja, akkor azt nem ünnepnek, hanem üzleti konstrukciónak hívjuk. A Black Friday ilyen: egy történelmi név, amelyet a kereskedelem a saját céljára „újratöltött”, és mára globális, hónapokon át nyúló kampányhalmazzá fújt. A kérdés nem az,...

Mennyibe kerül egy kis marketing?

A legtöbb vállalkozásnál a marketingbüdzsé még mindig a „munkabér + hirdetés” rövid képletre egyszerűsödik, miközben a tényleges költségstruktúra sokkal összetettebb. A marketing ugyanis nem egyetlen tevékenység, hanem különböző szakmák, eszközök, időtávok és kockázatok összehangolt rendszere. Ha a cég pénzügyi döntéshozói nem „rendszerként” látják, akkor hajlamosak alultervezni (vagy kaotikusan túlkölteni) a kritikus tételeket: mérés, tartalomgyártás, szoftverek,...

Mit csinál a „süti” valójában, és miért fontosak a consent‑jelek?

A „süti” (cookie) eredetileg egyszerű állapotmegőrző eszköz: kisméretű adatfájl, amely segít a webhelynek „emlékezni” a felhasználó egyes beállításaira vagy azonosítójára. A modern weben azonban a böngészőben tárolt adatok nem csak cookie-k lehetnek, hanem egyéb tárolók is (például localStorage), és a nyomkövetés nem kizárólag cookie-kkal történik. Emiatt a szabályozás, a technológia és a gyakorlat ma már...

Parfümcsomagolás és fogyasztói döntések

A parfüm szinte „láthatatlan” termék: polcon állva nem tudjuk megillatozni, webáruházban pedig végképp nem. Ilyenkor az üveg, a doboz, a színek, a felület, a súly és az egész megjelenés mondja el helyette, hogy mit várhatunk tőle. Emiatt a parfümcsomagolás nem dísz, hanem döntést befolyásoló információhordozó. A következő oldalakon azt vizsgálom, hogyan és miért hat a...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025