A vállalkozó már a második Google Ads-ügynökségre fizetett be, és nem látott semmilyen javulást. Bár laikus, de észrevette azt, hogy a fiókban sem történtek nagy változások.
Megkeresett, hogy segítsek már így karácsony előtt értelmezni az adatokat, mert hétfőn még tudna csomagot feladni. Kocsiba pattantam és elindultam hozzá.
Nem sokat kellett nyomoznom.
A hölgy nem tudta azt, hogy ugyanahhoz a csapathoz ment másodjára is, csak papíron másik céggel kötött szerződést. A hölgy nem akarta elhinni, hiszen az előző csapat havi díja 60.000 Ft volt, a mostanié pedig 90.000 Ft. A szerződéskötési díj pedig az előző csapatnál 250.000 Ft volt, az újnál pedig 200.000 Ft.
Arra is rávilágítottam, hogy a hirdetési szövegei nem túl előnyösek, hiszen a minőségi, olcsó, jó, legjobb áron, gyári garancia kifejezéseket általában azok szokták használni, akik nem ismerik a marketing-szövegírás mesterségét, mert ezeket a szavakat szinte bármire, könnyedén rá lehet húzni.
A vállalkozó hölgy átverve érzi magát és anyagilag nem sok mozgástere maradt.