fbpx

Ahogy a régi mondás tartja: „Aki történeteket mesél, uralja a világot” A legjobb módja, hogy felkeltsük az emberek érdeklődését, ha használjuk a történetmesélés eszközeit (angolul storytelling). Olyan történetbe ágyazva adjuk át az információt, ami közel áll az emberekhez, megszólítja és meghatja őket, így szinte az agyukba ég a mondanivalónk. Az embereknek úgy kellenek a mesék és történetek, mint a levegő. Gondoljunk csak a gyermekekre, akik elbűvölve, pislogás nélkül hallgatják a mesemondót, vagy a felnőttekre, akik képtelenek letenni egy könyvet, hiszen…

Bővebben

blank

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára szeretnél egy webáruházat nyitni, majd később sikeresen üzemeltetni, de nem tudod, hogy hogyan kezdj neki.Segítek. A webáruház nyitása ma már egyre egyszerűbb és elérhetőbb bárki számára, aki vállalkozni szeretne az online térben. Azonban a megfelelő platform kiválasztása nem mindig egyszerű feladat, hiszen többféle megoldás is elérhető, mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai. Az alábbiakban végigvezetlek a webáruház nyitásának evolúcióján, a bérelhető webáruházaktól kezdve, a nyílt forráskódú rendszereken át, egészen a saját fejlesztésű…

Bővebben

A Google PCC hirdetőrendszerének a telefonszáma

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával. A Google AdWords Telefonszáma: 0680-983-840 Mellékek: 1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)2-es mellék Google Analytics Egyéb Szakértői Segítség Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/ Nyitvatartás: Hétfőtől – Péntekig: 9:00…

Bővebben

blank

Csak fél információkat adnék át e cikk keretén belül, mert nem szeretnék ötleteket adni, de nem is tudok teljes képet festeni, mert nem én fejlesztem a Google szoftvereit. Bizonyos szolgáltatásokat/termékeket kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretüket. Ilyen szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás, autómentés, aszfaltozás, költöztetés, lomtalanítás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a „női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek. Pl.: a duguláselhárítás 2.000 Ft / kattintás. Egyik ügyfelem…

Bővebben

944/944