Magán

Néhány édes marketing tanácsot Dajka Gábortól, valamint szóba kerültek a szexi melltartók is

Dajka Gábor webáruház forgalomnövelő specialista szerint óriási hiba, hiszen egy ilyen kis városban mint Eger, a helyi médiának mindent félretéve nyilatkozni kell. – Azzal, hogy ha kamera elé álltak volna, megduplázhatták volna a forgalmukat – mondta Dajka Gábor. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: – Ez egy kommunikációs forma,…

Elolvasom

Webáruház Marketing

7 tipp: Így tedd tönkre a webáruházadat

Íme a biztos recept: 1.) Regisztrálj be az összes ár-összehasonlító oldalra, és 20 Ft -tal legyél mindig mindenben olcsóbb, mint a konkurenciád. Így végre Olcsó János lehetsz, akinek végre filléres vevői lesznek, és akik mindenbe belekötnek! 2.) Keresd fel a kuponos oldalakat és adj mindent beszerzési ár alatt! Így mindenki fejében te…

Elolvasom

Magán

Az egri kis és közepes vállalkozások, valamint a kis boltok hibás marketing és reklámstratégiák miatt csődölnek be

Ezért mennek csődbe az egri kis és középvállalkozások. Az okokat Dajka Gábor marketing szakértővel elemeztük. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: Mint Dajka Gábor marketing szakértő elmondta, van pénze az egrieknek, mert a külföldi nagy franchise (McDonald’s, KFC) rendszerben működő vállalatok üzletei, éttermei mindig tele vannak. Van két hazai…

Elolvasom

Webáruház Marketing

Gyorsan, több ezer termékleírás készítése a webáruházadra

Az egyedi termékleírás készítése egy elkerülhetetlen feladat minden webshop tulajdonos számára. Minél több termék van egy webáruházban, annál nagyobb kihívás a termékleírások elkészítése. A kezdők gyakran teszik fel a következő kérdést: – Hogyan csináljak egyedi tartalmat akkor, ha 500, 1.000, 7.000 vagy 10.000 termék van a webáruházamban? – Kezdésnek dobd…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Miért használj AdWords-öt?

A VÁSÁRLÁSI SZÁNDÉK ELŐTT ÁLLÁS JELENTŐSÉGE Háttérinfó: Az AdWords a Google hirdetési felülete, melyet 2000. október 23-án publikált a Google. Mára már megkerülhetetlen lett, szinte kivétel nélkül az összes nagyobb online áruház használja szerte a világon. Igénybe veszik még pl.: a gyorsszolgálatok is, akik nem feltétlenül rendelkeznek saját weboldallal, így…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Nincs többé mobilos, vagy asztali gépes látogató

Csak látogató van. Így 2016 közepe felé már nem beszélhetünk mobilos, tabletes, asztali gépes vagy éppenséggel okos TV-s látogatóról. Több képernyős világban élünk. Pl.: Reggel a vonaton előveszed a mobilodat és kinézel egy akciót egy webáruházban. A munkahelyeden előveszed a laptopodat, és véleményeket olvasol arról a termékről, majd hazamész és…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Top 5 Online Marketing Trend 2017-ben

Mobile First, azaz első a mobil design! Olvasatlan hírlevelek? Leiratkozások? A hírlevelekről való leiratkozásnak, valamint az olvasatlan leveleknek nyomós oka lehet. A fő probléma az az, hogy a hírlevél nem lett optimalizálva mobiltelefon készülékre. Manapság az email-eket egyre többen mobilon olvassák, és egyre kevesebben otthon az asztali gépnél. Lásd a…

Elolvasom

AdWords Cikkek, Keresőoptimalizálsás azaz SEO

SEO kontra AdWords

Egy nagyon érdekes dolgot vettem észre a SEO-sok körében. A SEO szakemberek többsége utálja az AdWords szakértőket. Míg az AdWords szakértők nem utálják a SEO szakembereket, sőt gyakran tanácsolják is a partnereiknek, hogy ideje lenne keresőoptimalizálni az oldalt. No persze most az tapasztalt AdWords (Google Ads) szakértőkről beszélek. A SEO…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Egyre nagyobb profitot generálnak a mobiltelefonnal végzett vásárlások, és egyre többet hezitálunk vásárlás előtt

Minden egyes sor egy sikeres vásárlást eredményezett. A 203. sorban 11 kattintás kellett ahhoz, hogy végül a vásárlás mellett döntsön a látogató. Ehhez oda kell tenni magunkat, mert több féle fizetett reklámot (fizetett keresési, vizuális) is futtatni kell, és jól kell teljesítenünk a keresőoptimalizációban is (organikus keresés). Folytatás: http://www.dajka-gabor.hu/ingyenes-webaruhaz-tippek/egyre_nagyobb_profitot.pdf

AdWords Cikkek

Segítség! A konkurencia lekattintja az AdWords hirdetéseimet!

A drágább szolgáltatásokat kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretet. Ilyen drága szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a “női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek. Pl.: a…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Mi a különbség az AdWords-szakértők között?

A képen az egyik ügyfelem AdWords kampányainak az összesítője látható. A konverziós érték 154%-kal nőtt, míg a konverziós érték / költség 18%-kal csökkent és a konverziók száma 155%-kal nőtt. Ehhez persze sokat kellett dolgoznom, de megérte. Mi a különbség egy marketinges és egy AdWords-szakértő és egy hirdetés létrehozó között? Röviden:…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Készen állsz az AdWords-ben hirdetni?

Biztos felmerült már benned is az a gondolat, hogy kipróbáld az AdWords-öt, vagy ha eddig magadnak bütykölted, akkor az is eszedbe juthatott már, hogy mi lenne, ha egy ügynökségre bíznád. Jó a webáruházad? Jó a marketing stratégiád? Nos, az AdWords nagyon gyorsan megmutatja azt, hogy a webáruházad mennyire vásárlóbarát. De,…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

A legnagyobb hiba, amit az ügyfeleim elkövetnek

ELŐRE BOCSÁJTOM, HOGY NEM HARAGSZOM EZÉRT. MI MAGYAROK ILYENEK VAGYUNK. LETAGADJUK AZT, AMINK VAN, MERT KÜLÖNBEN BAJBA KERÜLÜNK. Az új ügyfeleim elég sokszor letagadják a forgalmat, miután elindítottam az AdWords hirdetéseket. “Háát, nem volt különösebb változás” “Lehetne jobb” “Nem tudom, nem sok” “Többet vártam volna” Én ilyenkor ezeket a szívemre…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Nagy AdWords ügynökséget vagy egyszemélyes AdWords ügynökséget válassz?

MINDKETTŐ MELLETT VAN PRO ÉS KONTRA Az egyszemélyes AdWords ügynök belőled él. Neki nagyon fog fájni, ha te elmész tőle. A nagy ügynökségeknél, ahol 5-10 AdWords fióképítő dolgozik, és van 100-150 ügyfelük, ők kevésbé érzik meg, ha egy ügyfél nem kíván tovább együttműködni. Az egyszemélyes AdWords ügynök jóval kevesebb tudással…

Elolvasom

AdWords Cikkek

A három leggyakoribb AdWords-ben elkövetett hiba

AZ ELSŐ HELYEN AZ ÖMLESZTETT KULCSSZAVAK ÁLLNAK Az AdWords (Google Ads) mindig nagyon kedvesen figyelmeztet arra, hogy vegyél még fel kulcsszavakat, hogy több látogatót szerezz, pl.: “Adjon hozzá 267 kulcsszót “Juttassa el hirdetését még több potenciális ügyfélhez, és szerezzen további kattintásokat.” Ez neki biztos hogy jó, de neked nem. Mi…

Elolvasom