AdWords Cikkek

Új belsőlink-bővítményt tesztel a Google

A belsőlink-hirdetésbővítmény (a fő céloldal mellett) adott oldalakra mutató linkeket jelenít meg a hirdetések szövege alatt, így az ügyfelek egyetlen kattintással megtalálhatják a webhelyen, amit keresnek. A belső linkek a Google keresési eredményoldalainak tetején és alján szereplő hirdetésekben jelennek meg. A belső linkeket a kampány létrehozásakor adhatod hozzá. A link szövegét és…

Elolvasom

YouTube

Az új YouTube-ra menekülnek a gamerrek

A YouTube-ot 2005 februárjában alapította három korábbi PayPal-alkalmazott 1 évvel később a YouTube-ot 1,65 milliárd dollárért (318 milliárd forintért) vásárolta meg a Google Inc. A YouTube-on a legnézettebb videó Psy Gangnam Style című száma, amit már több mint 2 milliárd alkalommal töltöttek le   A Twitch.tv egy videojáték-közvetítéssel foglalkozó weboldal,…

Elolvasom

Facebook

Megkönnyítette a csoportok moderálását a Facebook

A csoporton belül a csoporttag melletti fogaskerékre kattintva, majd az eltávolítás a csoportból linkre kattintva új funkciók jelennek meg. Úgy mint: Eltávolítod Xxxt a csoportból? – Xxx összes bejegyzésének törlése, melyet az elmúlt 7 nap során tett közzé – Xxx hozzászólásainak törlése az elmúlt 7 napból – Az elmúlt 7…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Idén így fogod megduplázni a forgalmad az AdWords-szel

A sikeres AdWords kampány nem az AdWords-nél kezdődik, hanem a weboldalnál. A weboldalad kommunikációjánál, a marketing stratégiádnál, a pozicionálásnál, a weboldalad tartalmánál és nem utolsó sorban a weboldalad használhatóságánál. Csak ezután van értelme AdWords-öt indítani. Amíg az előbb említettek nem teljesülnek, addig csak kidobod a pénzed. Tudom, hogy ezt nehéz…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Miért nem hoz elég vásárlót az AdWords?

A cikk elolvasásának megkezdése előtt nézd meg a videót: Kedves olvasóm! Ebben a cikkben összeszedtem neked pár dolgot ahhoz, hogy jól működjön az AdWords stratégiád. Ahhoz, hogy jól működjön a vállalkozásod, nem elég csak az AdWords-re koncentrálni, hanem szükséged van egy marketing stratégiára is. Viszont, tapasztalataim szerint, sok vállalkozó azzal…

Elolvasom

Landing Oldal

Mi is az a landing oldal?

A landing oldal egy weboldal olyan oldala, ahol általában egy űrlap segítségével információt szeretnénk begyűjteni a látogatótól. Ez az az oldal, ahová a látogató érkezik, miután rákattintott egy bannerre, egy e-mailben található linkre, Facebookon megosztott ajánlóra, AdWords hirdetésre vagy bármi másra. Előnyei: – a látogató feliratkozhat a hírlevélre – letölthet…

Elolvasom

Magán

Néhány édes marketing tanácsot Dajka Gábortól, valamint szóba kerültek a szexi melltartók is

Dajka Gábor webáruház forgalomnövelő specialista szerint óriási hiba, hiszen egy ilyen kis városban mint Eger, a helyi médiának mindent félretéve nyilatkozni kell. – Azzal, hogy ha kamera elé álltak volna, megduplázhatták volna a forgalmukat – mondta Dajka Gábor. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: – Ez egy kommunikációs forma,…

Elolvasom

Webáruház Marketing

7 tipp: Így tedd tönkre a webáruházadat

Íme a biztos recept: 1.) Regisztrálj be az összes ár-összehasonlító oldalra, és 20 Ft -tal legyél mindig mindenben olcsóbb, mint a konkurenciád. Így végre Olcsó János lehetsz, akinek végre filléres vevői lesznek, és akik mindenbe belekötnek! 2.) Keresd fel a kuponos oldalakat és adj mindent beszerzési ár alatt! Így mindenki fejében te…

Elolvasom

Magán

Az egri kis és közepes vállalkozások, valamint a kis boltok hibás marketing és reklámstratégiák miatt csődölnek be

Ezért mennek csődbe az egri kis és középvállalkozások. Az okokat Dajka Gábor marketing szakértővel elemeztük. Videó: Itt olvashatjátok el a teljes cikket: Mint Dajka Gábor marketing szakértő elmondta, van pénze az egrieknek, mert a külföldi nagy franchise (McDonald’s, KFC) rendszerben működő vállalatok üzletei, éttermei mindig tele vannak. Van két hazai…

Elolvasom

Webáruház Marketing

Gyorsan, több ezer termékleírás készítése a webáruházadra

Az egyedi termékleírás készítése egy elkerülhetetlen feladat minden webshop tulajdonos számára. Minél több termék van egy webáruházban, annál nagyobb kihívás a termékleírások elkészítése. A kezdők gyakran teszik fel a következő kérdést: – Hogyan csináljak egyedi tartalmat akkor, ha 500, 1.000, 7.000 vagy 10.000 termék van a webáruházamban? – Kezdésnek dobd…

Elolvasom

AdWords Cikkek

Miért használj AdWords-öt?

A VÁSÁRLÁSI SZÁNDÉK ELŐTT ÁLLÁS JELENTŐSÉGE Háttérinfó: Az AdWords a Google hirdetési felülete, melyet 2000. október 23-án publikált a Google. Mára már megkerülhetetlen lett, szinte kivétel nélkül az összes nagyobb online áruház használja szerte a világon. Igénybe veszik még pl.: a gyorsszolgálatok is, akik nem feltétlenül rendelkeznek saját weboldallal, így…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Nincs többé mobilos, vagy asztali gépes látogató

Csak látogató van. Így 2016 közepe felé már nem beszélhetünk mobilos, tabletes, asztali gépes vagy éppenséggel okos TV-s látogatóról. Több képernyős világban élünk. Pl.: Reggel a vonaton előveszed a mobilodat és kinézel egy akciót egy webáruházban. A munkahelyeden előveszed a laptopodat, és véleményeket olvasol arról a termékről, majd hazamész és…

Elolvasom

Kommunikáció és Tartalomgyártás

Top 5 Online Marketing Trend 2017-ben

Mobile First, azaz első a mobil design! Olvasatlan hírlevelek? Leiratkozások? A hírlevelekről való leiratkozásnak, valamint az olvasatlan leveleknek nyomós oka lehet. A fő probléma az az, hogy a hírlevél nem lett optimalizálva mobiltelefon készülékre. Manapság az email-eket egyre többen mobilon olvassák, és egyre kevesebben otthon az asztali gépnél. Lásd a…

Elolvasom