AdWords Cikkek

Segítség! A konkurencia lekattintja az AdWords hirdetéseimet!

A drágább szolgáltatásokat kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretet. Ilyen drága szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a “női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek.
Pl.: a duguláselhárítás 2.000 Ft / kattintás

Egyik ügyfelem mesélte, hogy fent volt a konkurenciánál és azt látta, hogy a konkurens lakásában minden helyiségében tabletek voltak. Kettő az asztalon, három az ágyon, egy a fürdőszobában, kettő a konyhaasztalon, egy a fotelon, és így tovább. Azzal szórakoztak, hogy folyamatosan kattintották a hirdetéseket.

Milyen haszontalan elfoglaltság… Ilyet csak azok tesznek, akik egyáltalán nem értenek a számítástechnikához.

Csak fél információkat adnék át e cikk keretén belül, mert nem szeretnék ötleteket adni!

A fenti kattintgatás több okból sem működik. Ezt már a Google valós idejű szűrője azonnal elkapja. Miért? Mert ugyan arról az IP címről, helyről, valamint eszközről jöttek a kattintások.

Kiválóan működik a valós idejű szűrő. Ezeket nem számítja fel a Google.

 

Nézd csak meg, hogy pusztán az iplocation oldal betöltésével mennyi informació lekérhető rólad: https://www.iplocation.net/find-ip-address

Ez a weboldal megmutatja az IP címed, operációs rendszered, böngésződ, monitor felbontásodat és még sok mást. De a Google jóval többet tud rólad ennél.

 

 

A második lépcső a havi visszatérítés. Néha előfordul, hogy a valós szűrő nem tudja azonnal elkapni a csínytevőket. Viszont 1-2, vagy akár 10-15 napon belül megfogja őket. Ez akár azt is jelentheti, hogy 10-20 kattintással megkárosítottak. De semmi ok a pánikra, legkésőbb a hónap végén a Google egytől egyig visszaadja neked ezt a pénzt! A számlázás alatt keresd ezeket az összegeket “Érvénytelen tevékenység” címszóval. Ha nincs, akkor nincs. Nem biztos, hogy a konkurensed túljárt napokig a Google eszén.

 

Így néz ki egy tipikus visszatérítés

 

Persze tudom, hogy a konkurensed a világ legjobb hackere, meg az unokaöccs Counter Strike versenyt is nyert, de térjünk vissza a valóságba. A konkurensednél jóval okosabb emberek programozzák az AdWords-öt, immár 10 éve. Ha pedig a konkurensed olyan nagy zseni, jelentkezzen a Google-nál, és óriási összeget fog kapni, ha felfedez egy biztonsági rést.

 

A harmadik szűrő: Nos, ez aktiválódik a legritkábban. Itt már a Google-nak egy nagyon-nagy csalást kell lelepleznie. Itt arról van szó, hogy akár hónapokig úgy kattintottak a hirdetésedre, hogy senki sem vette észre. Nyugalom, Magyarországon ez a veszély nem fenyeget. Itt is egyszer csak megjelenik a számládon az “Érvénytelen tevékenység” mellett egy jó nagy összeg. Ezek leginkább 500.000/1.000.000 Ft-os összegek, vagy még nagyobbak. A hazai KKV szektort csak ritkán fenyegeti ez a veszély, hiszen egy-egy kampányba havi szinten nem tesznek 5-10.000.000 Ft-ot.

 

Ha a fentiek után is úgy érzed, hogy a konkurencia kattintja le, akkor hívj fel, mert tudunk segíteni a helyes beállításokban. Elég nagy rutinunk van benne. 06-20/453-70-31 Az árainkat itt tudod megnézni: AdWords kampánykezelés ára

Vélemény, hozzászólás?