Deadpool marketingtanácsai

Főbb pontok:

Deadpool marketingtanácsai elég szokatlanok lennének, és valószínűleg rendkívül szórakoztatóak, de érdemes komolyan venni a tanulságokat, amelyeket az ő stílusában rejthet el. Ha Deadpool lenne a marketingtanácsadód, biztosan valami ilyesmit mondana:

1. Légy merész és különleges!
Deadpool nem fél semmitől és senkitől, és pontosan ezt üzeni neked is: a figyelem felkeltéséhez és fenntartásához nem elég középszerűnek lenni. Merj kitűnni a tömegből, ne félj megosztó lenni! Az emberek a hétköznapokban el vannak árasztva reklámokkal, és Deadpool tudja, hogy a sikerhez valami igazán feltűnőt, provokatívat kell tenni. Például öltözz be rózsaszín jelmezbe egy kampányfotó kedvéért, vagy hívd fel a célcsoportot egy őrült, szokatlan akcióval, amit senki más nem merne megtenni.

2. Törd át a negyedik falat!
Deadpool egyik védjegye, hogy folyamatosan szól a közönségéhez – ő „áttöri a negyedik falat”. Ez a marketingben is remekül működik: lépj kapcsolatba a célcsoportoddal, beszélj hozzájuk közvetlenül, vonj be őket a történetedbe! Használj személyre szabott tartalmakat, és hozd közelebb a márkádat az emberekhez, mintha egy baráttal beszélgetnél. A közvetlen, interaktív marketing eszközei, mint például a közösségi média, ideálisak arra, hogy személyesen szólítsd meg az embereket és erősítsd a kapcsolatot.

3. Használj humort és öniróniát!
Deadpool stílusa tele van humorral, cinizmussal és öniróniával. Ezt a megközelítést a marketingben is nagyszerűen lehet alkalmazni, hiszen a humor az egyik legerősebb eszköz a figyelem felkeltésére és a márkaemberi oldalának bemutatására. Az önirónia és a humor az őszinteség érzetét kelti, és közelebb hozza az embereket a márkádhoz, miközben a merev marketing-szövegek unalmassága helyett valami élvezhetőt nyújt. Merj nevetni magadon, és ne próbálj tökéletes képet festeni a termékedről – az emberek értékelik az emberi hibákat és a sebezhetőséget.

4. Ne feledd, hogy a történet a lényeg!
Deadpool sztorija egyszerre brutális és komikus, de végső soron egy emberi történet, amelyhez könnyű kötődni. A marketingben is az érzelmekre kell hatni: mesélj egy történetet, amely eléri a közönséged szívét! Legyen az a márka alapításának sztorija, a nehézségek és kihívások, amiket meg kellett oldani, vagy akár egy humoros anekdota – a történetek segítenek összekapcsolódni a közönséggel, és hitelesebb módon közvetítik az üzenetet.

Csak 5775 Ft
kozepen

5. Ne vedd magad túl komolyan, de tudd, hogy mit csinálsz!
Deadpoolt nem igazán érdekli, hogy mások mit gondolnak róla – sőt, néha szándékosan provokál. Ez egy tanulság lehet azok számára, akik folyamatosan attól félnek, hogy mások ítélkeznek felettük. A marketingben fontos, hogy merj kockáztatni és ne félj hibázni, de azért legyenek világos céljaid, stratégiád. Deadpool sem teljesen őrült (vagyis, nagyjából…), hanem tudja, hogy miért csinálja, amit csinál.

6. Minden kampányra vedd fel a saját „szuperhős” jelmezed!
A branding olyan, mint egy jelmez: a karaktered része. Ahogyan Deadpool mindig ugyanazt a vörös-fekete ruhát viseli, úgy te is konzisztensen kell mutatnod magad a célcsoportod előtt. A márkaépítés egyik legfontosabb eleme a következetesség, hogy az emberek megismerjenek és felismerjenek téged. Készíts egy karaktert a márkádnak, legyenek meg a sajátos jellemzői, humorérzéke, és ne térj el tőle.

7. Ne hagyj ki egyetlen lehetőséget sem az önreklámra!
Deadpool szereti hangoztatni, hogy mennyire menő. A marketingben is ez a kulcs: ne szégyelld eladni magadat! Használj minden eszközt, hogy megmutasd az értékeidet, az egyediségedet, és hogy miért érdemes téged választani. Az embereknek szüksége van arra, hogy tudd, mitől különleges a márkád, miért jobb vagy különlegesebb másoknál – és ehhez te vagy a legjobb ember, hogy ezt megmondja nekik.

Deadpool marketingtanácsai nem a klasszikus marketing könyvekből származnak, de éppen ez a különlegességük. A legfontosabb üzenet, amit tőle tanulhatsz: légy eredeti, merész, közvetlen és őszinte. Ne próbálj másokat másolni, hanem találd meg a saját hangodat – még akkor is, ha az kicsit őrültnek tűnik!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...
business hand contract meeting with success agreement concept, professional businessman handshake

Magyar kisvállalkozások növekedése: 5 stratégiai pillér a sikerhez

Kevés gazdasági sikertörténet indul úgy, hogy a vállalkozó éveken át ugyanazt a hibát ismétli: minden kampányra, új ügynökségre, vadonatúj “killer feature”-re egyre kevesebb pénz és egyre több csalódottság jut. A magyar kisvállalkozói szektor történelmi ívét tekintve ez a jelenség érthető: 1990 után a piacgazdaságban hirtelen szabaddá váló terepen rengeteg mikro- és kisvállalkozás indult el stratégia...

Itt érsz el

© Copyright 2025