Deadpool marketingtanácsai

Deadpool marketingtanácsai elég szokatlanok lennének, és valószínűleg rendkívül szórakoztatóak, de érdemes komolyan venni a tanulságokat, amelyeket az ő stílusában rejthet el. Ha Deadpool lenne a marketingtanácsadód, biztosan valami ilyesmit mondana:

1. Légy merész és különleges!
Deadpool nem fél semmitől és senkitől, és pontosan ezt üzeni neked is: a figyelem felkeltéséhez és fenntartásához nem elég középszerűnek lenni. Merj kitűnni a tömegből, ne félj megosztó lenni! Az emberek a hétköznapokban el vannak árasztva reklámokkal, és Deadpool tudja, hogy a sikerhez valami igazán feltűnőt, provokatívat kell tenni. Például öltözz be rózsaszín jelmezbe egy kampányfotó kedvéért, vagy hívd fel a célcsoportot egy őrült, szokatlan akcióval, amit senki más nem merne megtenni.

2. Törd át a negyedik falat!
Deadpool egyik védjegye, hogy folyamatosan szól a közönségéhez – ő „áttöri a negyedik falat”. Ez a marketingben is remekül működik: lépj kapcsolatba a célcsoportoddal, beszélj hozzájuk közvetlenül, vonj be őket a történetedbe! Használj személyre szabott tartalmakat, és hozd közelebb a márkádat az emberekhez, mintha egy baráttal beszélgetnél. A közvetlen, interaktív marketing eszközei, mint például a közösségi média, ideálisak arra, hogy személyesen szólítsd meg az embereket és erősítsd a kapcsolatot.

3. Használj humort és öniróniát!
Deadpool stílusa tele van humorral, cinizmussal és öniróniával. Ezt a megközelítést a marketingben is nagyszerűen lehet alkalmazni, hiszen a humor az egyik legerősebb eszköz a figyelem felkeltésére és a márkaemberi oldalának bemutatására. Az önirónia és a humor az őszinteség érzetét kelti, és közelebb hozza az embereket a márkádhoz, miközben a merev marketing-szövegek unalmassága helyett valami élvezhetőt nyújt. Merj nevetni magadon, és ne próbálj tökéletes képet festeni a termékedről – az emberek értékelik az emberi hibákat és a sebezhetőséget.

4. Ne feledd, hogy a történet a lényeg!
Deadpool sztorija egyszerre brutális és komikus, de végső soron egy emberi történet, amelyhez könnyű kötődni. A marketingben is az érzelmekre kell hatni: mesélj egy történetet, amely eléri a közönséged szívét! Legyen az a márka alapításának sztorija, a nehézségek és kihívások, amiket meg kellett oldani, vagy akár egy humoros anekdota – a történetek segítenek összekapcsolódni a közönséggel, és hitelesebb módon közvetítik az üzenetet.

Csak 5775 Ft
kozepen

5. Ne vedd magad túl komolyan, de tudd, hogy mit csinálsz!
Deadpoolt nem igazán érdekli, hogy mások mit gondolnak róla – sőt, néha szándékosan provokál. Ez egy tanulság lehet azok számára, akik folyamatosan attól félnek, hogy mások ítélkeznek felettük. A marketingben fontos, hogy merj kockáztatni és ne félj hibázni, de azért legyenek világos céljaid, stratégiád. Deadpool sem teljesen őrült (vagyis, nagyjából…), hanem tudja, hogy miért csinálja, amit csinál.

6. Minden kampányra vedd fel a saját „szuperhős” jelmezed!
A branding olyan, mint egy jelmez: a karaktered része. Ahogyan Deadpool mindig ugyanazt a vörös-fekete ruhát viseli, úgy te is konzisztensen kell mutatnod magad a célcsoportod előtt. A márkaépítés egyik legfontosabb eleme a következetesség, hogy az emberek megismerjenek és felismerjenek téged. Készíts egy karaktert a márkádnak, legyenek meg a sajátos jellemzői, humorérzéke, és ne térj el tőle.

7. Ne hagyj ki egyetlen lehetőséget sem az önreklámra!
Deadpool szereti hangoztatni, hogy mennyire menő. A marketingben is ez a kulcs: ne szégyelld eladni magadat! Használj minden eszközt, hogy megmutasd az értékeidet, az egyediségedet, és hogy miért érdemes téged választani. Az embereknek szüksége van arra, hogy tudd, mitől különleges a márkád, miért jobb vagy különlegesebb másoknál – és ehhez te vagy a legjobb ember, hogy ezt megmondja nekik.

Deadpool marketingtanácsai nem a klasszikus marketing könyvekből származnak, de éppen ez a különlegességük. A legfontosabb üzenet, amit tőle tanulhatsz: légy eredeti, merész, közvetlen és őszinte. Ne próbálj másokat másolni, hanem találd meg a saját hangodat – még akkor is, ha az kicsit őrültnek tűnik!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Miért befektetés egy menedzserdiploma?

Magyarországon a „befektetés” szóról sokaknak azonnal ingatlan, részvény vagy vállalkozás jut eszébe. A saját döntéshozatali képesség, a vezetői gondolkodásmód és a szervezeti szemlélet viszont gyakran csak akkor kerül napirendre, amikor már fáj: amikor szétesik a csapat, csúszik a projekt, elfogy a készpénz, vagy a cég egyszerűen „nem nő tovább”. Pedig a menedzserdiploma lényege nem a...

Legyen egyedi stílusa a webáruházadnak?

Ha ma ránézel tíz magyar webáruházra ugyanabban a kategóriában, nagy eséllyel ugyanazt látod: ugyanaz a sablon, ugyanaz a termékrács, ugyanazok a „-20% ma” feliratok, ugyanaz a hangnem, és ugyanaz a végkifejlet: árverseny, idegeskedés, és a tulajdonosban az a csendes gyanú, hogy „valami nem stimmel, mert dolgozunk, mégsem marad pénz”. Ilyenkor szokott előkerülni a kérdés: kell-e...

A vállalkozó mint hős és mint bűnbak

Magyarországon a vállalkozó egyszerre két szerepet kap a közbeszédben, és ez a kettő gyakran ugyanazon a napon vált át egymásba. Ha növekszik a cég, munkahelyet teremt, „sikeres”, akkor hős: „na, ő legalább csinál valamit”. Ha árat emel, szigorít, elküld valakit, vagy egyszerűen csak látszik rajta, hogy jobban él az átlagnál, akkor bűnbak: „biztos átver”, „biztos...

A vállalkozó az, akivel bármikor, bármit meg lehet tenni

„A vállalkozó az, akivel bármikor, bármit meg lehet tenni.” – Dajka Gábor Ez a mondat azért üt, mert nem elmélet. A vállalkozói létben nagyon könnyen kialakul egy olyan helyzet, ahol a napod nem a terveidről szól, hanem arról, hogy ki és milyen erővel rántja meg a kabátod ujját. Ügyfél ír este tízkor, beszállító késik, valaki...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025