Mit csinálj a zizzent kommentelőkkel?

Főbb pontok:

Gyakran kérdezitek tőlem, hogy mit csináljatok a rosszindulatú, illetve a nem túl intelligens kommentelőkkel.

Nekem gyerekkoromban egy csomószor mondták azt a felnőttek, hogy Gábor, egy fecske nem csinál nyarat. Volt olyan, hogy megpróbáltam rábeszélni az osztálytársaimat arra, hogy mondjuk azt a tanárnak, hogy nem adott házit. És persze volt olyan, aki azonnal rohant a tanárhoz elmondani a legújabb ötletemet. A tanár bejött órára és miután látta, hogy nincs mindenki benne ebbe a játékba, megjegyezte, hogy Gábor egy fecske nem csinál nyarat. De még rengeteg ilyen sztori volt.

Sajnos az a baj, hogy egy borzalmasan frusztrált, kiégett országban élünk. Az utóbbi években pedig sportot űznek a kommentelők abból, hogy ki tud minél több dolgon, minél jobban megsértődni. Az utóbbi hónapokban pedig abból űznek versenyt a nem túl képzett honfitársaink, hogy ki tud minél jobban félrehallani egy mondatot. Hogy ki tudja minél jobban, minél alacsonyabb IQ-val kiforgatni a tartalomgyártó szavait.

Először mindenki megpróbál vitatkozni, érvelni ezekkel a lényekkel. Van aki mindenkinek válaszol, és van olyan is, aki külön videókat szentel nekik.

De ez zsákutca. Valaki 1 hét után jön rá arra, hogy ezt el kell engedni, valaki pedig 1 hónap után. Egy biztos, mindenki azt a következtetést fogja levonni, hogy ez szélmalomharc. 

Csak 5775 Ft
kozepen

Mi is a baj?

Az, hogy ha sokan vannak, akkor szétverik a közösségedet, átveszik az irányítást. 

Sajnos velük nem lehet semmit sem kezdeni. Nem tudod őket megnevelni. Nem tudsz nekik 1-1 kommentel segíten, hiszen nem is akarják azt, hogy tágítsd a világukat. 

Ebben a gazdasági krízisben most még jobban elszabadult a pokol, hiszen szinte mindenki otthon egy ingerszegény környezetben van. Ilyenkor sokkal feszültebb a helyzet, elképzelhető, hogy sokkal több bántó kommentet, rekciót kapsz, már csak a balhé kedvéért is.  

Egy fecske tényleg nem csinál nyarat? 

A Facebookon, YouTube-on egy szempillantás alatt csinálnak szemetet és még ördögien ravasznak sem kell lennie a szemétlavinát elindítónak. Bőven elég, ha 100-as IQ val félreért egy mondatot és megsértődik, majd ennek hangot at. Magával fog rántani egy csomó frusztrált embert, akik elkezdik biztatni. 

És hogy mi a megoldás?

Érdemes fokozottabban figyelni és azonnal törölni, tiltani. Fontos, hogy a felesleges kommenteket is töröld, tehát azokat, amelyek nem viszik előrébb az adott témát.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...
business hand contract meeting with success agreement concept, professional businessman handshake

Magyar kisvállalkozások növekedése: 5 stratégiai pillér a sikerhez

Kevés gazdasági sikertörténet indul úgy, hogy a vállalkozó éveken át ugyanazt a hibát ismétli: minden kampányra, új ügynökségre, vadonatúj “killer feature”-re egyre kevesebb pénz és egyre több csalódottság jut. A magyar kisvállalkozói szektor történelmi ívét tekintve ez a jelenség érthető: 1990 után a piacgazdaságban hirtelen szabaddá váló terepen rengeteg mikro- és kisvállalkozás indult el stratégia...

Itt érsz el

© Copyright 2025