AdWords ügyfélszolgálat telefonszáma

Főbb pontok

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával.

A Google AdWords Telefonszáma:

0680-983-840

Mellékek:

1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)
2-es mellék Google Analytics

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/

Nyitvatartás:

Hétfőtől – Péntekig: 9:00 – 13:00 GMT+1

Költségkorlát Nélkül

Bármilyen hirdetési költséggel rendelkezhetsz, nincs minimum összeg a híváshoz. Fontos, hogy előkészítsd a 10 számjegyű fiókazonosítódat és azt az e-mail címet, amellyel regisztráltál, mert ezeket biztonsági okokból kérni fogják. Az ügyfél-azonosítót az oldal tetején, az e-mail cím mellett találod, jobb oldalt.

Hívási Költségek

A vezetékes telefonról érkező hívások ingyenesek, de mobiltelefon használata esetén a szolgáltatód díjat számíthat fel.
Ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet a hívás végén!
Több AdWords telefonszám érdekel? Nézd meg ezt az oldalt: Telefonos ügyfélszolgálatok világszerte

Google Ads egyéb elérhetősége:

Űrlapon keresztül ezen a linken:
https://support.google.com/google-ads/gethelp?authuser=1

Praktikus Tippek a Sikeres Híváshoz:

Előkészületek: Mielőtt felhívnád a Google Ads ügyfélszolgálatát, győződj meg róla, hogy minden szükséges információ kéznél van. Ez tartalmazza a fiókazonosítót és a regisztrációs e-mail címedet. Így a hívás gyorsabb és gördülékenyebb lesz.

Nyugodt Környezet: Próbáld meg egy csendes, nyugodt helyen intézni a hívást, hogy biztosan jól értsd az ügyfélszolgálat munkatársát és te is tisztán tudj kommunikálni.

Kérdezz Bátran: Ne habozz kérdezni, ha valami nem világos. Az ügyfélszolgálat azért van, hogy segítsen neked, és biztosítsa, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Google Ads kampányaidból.

Csak 5775 Ft
kozepen

Jegyzetelj: A hívás során jegyezz fel minden fontos információt és utasítást, amit az ügyfélszolgálat munkatársa ad. Ez később hasznos lehet a kampányaid optimalizálásában.Utólagos Ellenőrzés: A hívás után ellenőrizd, hogy minden megbeszélt változtatás és beállítás helyesen lett végrehajtva a fiókodban.

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz.

A Google Ads ügyfélszolgálatot a hirdetők jellemzően az alábbi típusú kérdésekkel, problémákkal keresik meg:

Fiók létrehozása és beállítása

  • Segítség új Google Ads fiók létrehozásában
  • Fizetési mód beállítása, számlázási adatok módosítása
  • Hozzáférési jogosultságok kezelése, megosztása

Hirdetések létrehozása és kezelése

  • Új kampányok, hirdetéscsoportok, hirdetések létrehozása
  • Kulcsszavak kiválasztása, hozzáadása, kizárása
  • Hirdetések formázása, kreatívok feltöltése
  • Licitálási stratégiák beállítása, módosítása
  • Hirdetések időzítése, ütemezése

Mérés és optimalizálás

  • Konverziók beállítása és mérése
  • Jelentések értelmezése, statisztikák elemzése
  • Kampányok teljesítményének optimalizálása
  • A/B tesztek futtatása, értékelése
  • Integráció más eszközökkel (pl. Google Analytics)

Számlázás és kifizetések

  • Számlák értelmezése, vitatása
  • Fizetési problémák megoldása
  • Promóciós kódok, jóváírások alkalmazása

Technikai problémák

  • Bejelentkezési problémák
  • Hirdetések elutasításának okai, fellebbezés
  • Fiók felfüggesztése, helyreállítása
  • Weboldal tulajdonjogának igazolása
  • Kompatibilitási problémák különböző eszközökön

Irányelvek és szabályzatok

  • Google Ads irányelvek értelmezése
  • Tiltott termékek, szolgáltatások hirdetése
  • Adatvédelmi kérdések, GDPR megfelelőség
  • Más hirdetőkkel kapcsolatos panaszok

Képzés és tanácsadás

  • Tippek hatékony kampányok létrehozásához
  • Javaslatok a költségvetés optimalizálásához
  • Tanácsok a konverziók növeléséhez
  • Best practice-ek megismerése
  • Oktatóanyagok, webináriumok elérhetősége

Természetesen ez csak egy általános lista, a konkrét kérdések és problémák hirdetőnként eltérőek lehetnek a vállalkozás méretétől, iparágától, hirdetési céljaitól függően. A Google Ads ügyfélszolgálat célja, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a platformból, és sikeresen elérjék hirdetési céljaikat.

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni:
info@dajkagabor.hu
+3620/453-70-31

Záró Gondolatok

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz. Ne feledd, hogy az ügyfélszolgálat célja, hogy segítsen neked a Google Ads kampányaid optimalizálásában és sikerességében.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

close-up of a woman hands buying online with a credit card and a laptop, e-commerce concept

Webáruház indítása lépésről lépésre – Átfogó útmutató 2025-ben

Az online kereskedelem dinamikusan növekszik, így soha nem volt jobb idő webáruházat indítani. Ez az útmutató lépésről lépésre végigvezet a teljes folyamaton, a jogi teendőktől kezdve a termékkiválasztáson át a technikai megvalósításig és marketingig. Kezdők számára is érthetően, ugyanakkor a haladó e-kereskedők számára is hasznos tippekkel mutatjuk be, mire érdemes figyelni egy sikeres webshop létrehozásához...
Modern working table with laptop computer with tablet showing marketing planning

Mit csinál és mire jó egy marketing tanácsadó?

Ha vállalkozóként vagy cégvezetőként hallottál már a marketing tanácsadó fogalmáról, de nem volt világos számodra, mit is takar pontosan, akkor nem vagy egyedül. Magyarországon tényleg rengetegen hívják magukat „marketing tanácsadónak”, miközben sokan valójában csupán egy-egy platform (Google Ads, SEO, Facebook stb.) specialistái. Egy igazi marketing tanácsadó azonban ennél komplexebb gondolkodásmódot és sokrétűbb tudást hoz a...
Silhouette traveler hold lighting point to sky with night starry sky milky way is travel and nature

Mit tanulhatunk a Ferengiktől a marketingben?

Amikor a marketing és az üzleti gondolkodás témája szóba kerül, nem sokan gondolnak elsőre a „Star Trek” univerzumára. Pedig van egy olyan faj, akiktől a profit- és üzletközpontú szemlélet tökéletes iskola lehet minden vállalkozó és marketinges számára. A Ferengik, akiket leginkább a „Star Trek: Deep Space Nine” című sorozat tett igazán híressé, a galaxis talán...
Deep Learning AI: Empowering Businesses with Intelligent Technology

Mi a marketing AI?

Mint marketinges, menedzser, business coach és a pszichológiai mechanizmusok iránt érdeklődő, elképesztőnek tartom, hogy a mesterséges intelligencia (AI) milyen mértékben alakítja át a marketinget. Sokan csak a kezdeteinél tartanak ennek a technológiai forradalomnak, pedig a lehetőségek tárháza már most is szinte végtelen. Ha marketingesként, vállalatvezetőként vagy cégépítőként gondolkodsz, akkor számodra is hasznos lehet átgondolni, mit...

Itt érsz el

© Copyright 2025