Amikor valaki azt kérdezi, miért ilyen drága egy marketing tanácsadás, a válasz egyszerű: a valódi szakértelem pénzbe kerül. De nézzük meg kicsit mélyebben, mit is jelent ez.
Relatív, hogy mi számít drágának
A „drága” kifejezés mindig relatív. Ha például három óra alatt több mint tíz évnyi szakmai tapasztalatot kapsz, akkor az ár elenyésző az időért cserébe, amit megspórolhatsz. Ezzel szemben, ha egy kezdő tanácsadóval beszélgetsz, aki néhány marketing könyvet olvasott ki, akkor még 2000 forint is túl sok lehet egy haszontalan konzultációért.
A valódi szakértelem megtérül
Az ügyfeleink közül sokan éves szinten 50-200 millió forintos forgalmat bonyolítanak le. Vannak köztük gyártók, akiknél a termékek haszonkulcsa elérheti az 50%-ot, és vannak webáruház-tulajdonosok, akiknél 20-50% a haszon egy-egy terméken. Egy hatékony konzultációval ezek az ügyfelek hónapokra, akár évekre előnyt szereznek a piacon. Ha ezt az eredményt nézed, az, amit a konzultációért fizetsz, máris sokkal kedvezőbbnek tűnik.
Ha sokallod az árat, lehet, hogy nem vagy még felkészülve
Sokan úgy vélik, hogy egy konzultáció „drágának” tűnik, ám ha az ember üzleti szintje még nem érett meg arra, hogy szakértői segítséget vegyen igénybe, akkor az önfejlesztés valóban jobb alternatíva lehet. Azoknak, akiknek több idejük van, mint pénzük, érdemes saját maguk belevágniuk a marketing tanulásába.
Miért ér meg ennyit egy konzultáció?
A mi időnk a legértékesebb. Egy háromórás konzultáció alatt mi egy teljes értékesítési folyamatot tudunk felépíteni, ami hosszú hónapokon át eladásokat generálhat az ügyfeleidnek. Emellett összerakhatunk egy kampányt, amely folyamatos bevételt hoz. Ha rosszul állítasz be egy AdWords kampányt vagy írsz meg egy Facebook hirdetést, az nemcsak a pénzedet égeti el, de az ügyfelek bizalmát is elveszítheted.
Néhány példa arra, miért érdemes fizetni a szakértelemért:
- Egy rosszul beállított AdWords fiók könnyedén felzabálhatja a hirdetési költségvetésedet, mielőtt észrevennéd, hogy nem hoz konverziót.
- Egy silány Facebook kampány elriaszthatja a potenciális vásárlókat. A marketingszöveg nem csupán helyesírás kérdése – az eladások kulcsa az, hogy a szöveg hiteles, hatékony és vonzó legyen.
- Egy gondosan felépített e-mail adatbázis értékes erőforrás lehet, de ha rossz e-maileket küldesz, soha többé nem fogják megnyitni az üzeneteidet.
Miért fizess be egy tanácsadásra?
A tanulópénz mindig sokkal drágább, mint amit egy szakértői konzultációért fizetsz. Amikor egy tapasztalt tanácsadóval dolgozol, megelőzheted azokat a drága hibákat, amelyek tönkretehetik a vállalkozásodat. Ráadásul a mi célunk az, hogy segítsünk repülőpályára állítani az üzletedet.
Folyamatos támogatás is elérhető
Ha nemcsak egy egyszeri konzultációra van szükséged, hanem folyamatos segítségre, arra is van megoldásunk. Rugalmas, havi konzultációs csomagokat kínálunk, amelyek lehetővé teszik, hogy folyamatosan nyomon követhesd a vállalkozásod fejlődését és azonnal reagálj a felmerülő kérdésekre vagy problémákra.
A konzultáció időt és pénzt spórolhat meg számodra, hiszen mi már rengeteg hibát láttunk és javítottunk ki. Ne habozz befektetni a szakértelembe – mert a tanulópénz, amit saját hibáidból fizetnél, sokkal magasabb lehet, mint egy jól időzített konzultáció ára.