fbpx

Szóval eldöntötted, hogy szeretnél a Google Ads platformon hirdetni, de nem igazán vagy biztos abban, hogyan is kezdj hozzá? Ne aggódj, ez a cikk pontosan arról szól, hogy segítsen neked megérteni az alapvető Google Ads fogalmakat, és bemutatja, hogyan hozhatsz létre sikeres kampányokat. A Google Ads, amely korábban Google AdWords néven volt ismert, a Google hirdetési rendszere, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy szöveges hirdetéseket, bannereket, videókat és sok más formátumú hirdetést jelenítsenek meg a Google hálózatán belül. A…

Bővebben

blank

A Google Ads kampánykezelés fontos eszköz lehet üzletének online láthatóságának növelésére. Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan kezdheti el a saját kampányát, és hogyan maximalizálhatja az eredményeket. Mielőtt belevetné magát a kampánykezelés folyamatába, érdemes tisztázni néhány alapfogalmat és elvet. Például, a Google Ads egy aukciós rendszer, ahol a hirdetők licitálnak a kulcsszavakért cserébe, így hirdetéseik megjelennek a Google keresési eredményei között. A sikeres kampánykezelés érdekében fontos, hogy gondosan válassza ki célzott kulcsszavait, és jól strukturált hirdetéseket készítsen. Az alapok megértése után…

Bővebben

blank

A Google Ads (AdWords) tanácsadás szakértőktől lehetővé teszi, hogy a vállalkozások felhúzzák az online értékesítéseiket. A Google Ads hirdetések nagyon hatékonyak lehetnek a megfelelő kezekben, de egy kezdő vagy avatatlan felhasználó könnyen elkövethet olyan hibákat, amelyek jelentős költségnövekedést eredményeznek. A szakértő tanácsadók segítségével a vállalkozások a lehető legtöbbet hozhatják ki a Google Ads hirdetésekből, és növelhetik az online jelenlétüket. A Google Ads szolgáltatásba való bejelentkezés az első lépés a hirdetések létrehozásához. A Google Ads fiók létrehozása egyszerű, de ha bármilyen…

Bővebben

blank

Az internetes hirdetés korában a Google AdWords (Google Ads néven ismert) nélkülözhetetlen eszközzé vált a vállalkozások számára. Ez a rendkívül hatékony platform lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy elérjék a célközönségüket a világ minden tájáról. De a Google AdWords használata nem mindig egyszerű – éppen ezért vannak Google AdWords szakértők, akik képesek maximalizálni a rendszerben rejlő lehetőségeket. Miért fontosak a Google AdWords szakértők? A Google AdWords szakértők olyan szakemberek, akik értéken tudják adni a hirdetési költségvetést. Tapasztalataik és képességeik segítségével…

Bővebben

blank

Ezt a hat pontot figyeld, mielőtt AdWords-öst választasz: A leendő Google AdWords-fiók kezelőd foglalkozott már korábban marketinggel? Ha nem, mert csak az AdWords-fiók technikai beállításaihoz ért, akkor egy alapvető marketinges probléma meg fogja állítani. Nevezetesen az, hogy miért nincs vásárlód, ha futnak a hirdetések? Nem elég csak a helyes technikai beállításokat elvégezni, mert az online vagy az offline értékesítés ennél sokkal komplexebb. Kérdezd meg tőle, hogy eddig hány száz millió forintra felügyelt már a karrierje során. Kiindulási alap: 100 milló…

Bővebben

blank

Frissítés! 2023-ban 120.000 Ft-ot ír jóvá a Google Ads, ha elköltünk 60 napon belül 120.000 Ft-ot a reklámunkra. A tényleges költés után a rendszer ellenőrzi a fiókunkat, és ha mindent rendben talált, akkor 35 napon belül kiutalja az összeget. Ahogyan az eddigi kuponoknál, itt is csak az új belépőket támogatja a Google, a meglévő ügyfeleit nem. A részletes jogi szöveget itt találod: https://www.google.com/intl/hu_HU/ads/coupons/terms/ A kupont itt tudod beváltani: https://ads.google.com/signup?subid=ALL-hu-et-g-aw-c-home-awhp_xin1_hero!o2-awhp-hv-01-22 A Google 2021-ben is egy 15.000 Ft-os kuponkóddal csábítja a potenciális…

Bővebben

A Google PCC hirdetőrendszerének a telefonszáma

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával. A Google AdWords Telefonszáma: 0680-983-840 Mellékek: 1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)2-es mellék Google Analytics Egyéb Szakértői Segítség Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/ Nyitvatartás: Hétfőtől – Péntekig: 9:00…

Bővebben

blank

Csak fél információkat adnék át e cikk keretén belül, mert nem szeretnék ötleteket adni, de nem is tudok teljes képet festeni, mert nem én fejlesztem a Google szoftvereit. Bizonyos szolgáltatásokat/termékeket kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretüket. Ilyen szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás, autómentés, aszfaltozás, költöztetés, lomtalanítás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a „női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek. Pl.: a duguláselhárítás 2.000 Ft / kattintás. Egyik ügyfelem…

Bővebben

28/28