Este 8 órakor kell a Facebookra posztolni
Kortól és nemtől függetlenül gyakran látom a tuti recepteket a marketingesek tollából, amelyek az egyetemleges igazságot hivatottak jól megmondani. Úgy vélik, hogy náluk van az igazság olyan kérdésekben, mint hogy: mikor kell posztolni a Facebookra. Ebbe az időpont és / vagy a hét valamelyik napja is beletartozik. Persze ezen túlmenően felfedik az igazságot arról is, hogy miről kell posztolni, hogyan és hányszor. Illetve további technikák százairól lehet még olvasni, és arról még nem esett szó, hogy a buyer personának és…
Kérdezők a Facebook csoportokban
A kezdő vállalkozók általában tippeket, trükköket keresnek ezekben a csoportokban. Az első posztjuk több mint valószínű, hogy olyan segítségkérő kiírás, amiben pl. azt kérdezik, hogy hol érdemes hirdetniük, van-e valami tippje a csoportnak. Saját bevallásuk szerint azért kérdeznek, mert nem szeretnék feleslegesen elszórni a pénzt. Ezekkel a kiírásokkal rengeteg baj van. Én úgy érzem, hogy ezek a kezdő vállalkozók rögön a munkát akarják megkerülni kiskegyed szintű tippekkel. A weboldaluk címét rendszerint lehagyják, a célcsoportuk demográfiai illetve pszichográfiai jellemzőit sem írják…
A Facebook az új Google
Ma már nem kell bemagolni egy csomó adatot, elég ha tudjuk azt, hogy hol kell keresni. És a legnagyobb baj az, hogy egy csomó vállalkozó nem tudja azt, hogy hol kell keresni a problémájára megoldást. És már nem arról van szó, mint ami az én gyerekkoromban volt, hogy körbe kellett telefonálgatni az ismerősöket, hátha megvan valakinek az a bizonyos könyv, amiből ki tudja keresni azt az adatot, amire kíváncsi vagyok. Régebben még a telefonkönyvet is jól kellett tudni forgatni, ha…
Elég egy Facebook-csoport a sikerhez?
Vitathatatlan tény, hogy ma a marketing nagyrészt online felületeken zajlik. Bár még mindig szép számmal vannak tévéreklámok, újságban megjelent hirdetések, szórólapok, reklámplakátok is, az internetes jelenlét mára elkerülhetetlen. Egyrészt, szinte mindenki netezik az 50-60 év fölöttiek kivételével, de közülük is egyre többen. A közösségi oldalakon is egyre inkább megjelennek, ahol pedig könnyű elérni az embereket. Másrészt, az internetben rengeteg lehetőség van, egy kis kreativitással akár fillérekből is ki lehet hozni egy óriási kampányt, gondoljunk csak a vírusmarketingre. Na persze ez…