Mit csinálnak jobban a 20 évesek?

Főbb pontok:

Az online világ, és ezzel együtt a hirdetési platformok egyre rohamosabb tempóban változnak, amit egy vállalkozónak le kell követnie. Ez nem kis időbefektetéssel jár, de ez a sikeres online vállalkozás egyik alapja.  

Én azt vettem észre, hogy a legtöbb 30 év fölötti vállalkozó a közönség figyelmének a megszerzése nélkül akar eladni. A tudatos 20 éves ambiciózus fiatalok pedig intuitíven, először a  figyelmet szerzik meg, és csak azután indítanak vállalkozást.

Idehaza évek óta mindenkitől csak azt a szót hallom, hogy USP (egyedi ajánlat / kiemelt eladási ajánlat). Ez egy varázsszó, ami mindenre is jó. Különböző csoportokban megy a komment szekcióban a: gondold át, hogy milyen egyedi ajánlatot tudnál adni. Te miben vagy más?

De a 86. táplálékkiegészítő webáruház, az 500. baba-mama webáruház – de egyébként már szinte teljesen mindegy, hogy miről van szó –, nem tud olyan újat kitalálni, amitől ő egyedibb lenne mindenki mástól és hosszú távon fenntartható is lenne.

Csak 5775 Ft
kozepen

Szerintem mire kéne felváltani az USP-t?

A közönség bevonására. Ez az, ami általában a 30+-os korosztálynak még nem megy, vagy nem akarnak ebbe munkát fektetni, vagy meg vannak arról győződve, hogy meg fogják venni a termékeiket csupán azért, mert azok jók.

A közönség bevonása pedig a figyelem megszerzésével kezdődik.

A figyelem megszerzése pedig nem könnyű feladat, és ezt a módszert a 30 év feletti vállalkozók ismerik a legkevésbé. A 30 év alatti korosztály már rutinból csinálja, mindenféle tudományos háttér nélkül, megérzésből, mégis sok-sok huszonévesnek több követőik van YouTube-on, TikTokon, Instagramon, mint a legtöbb 30+-os vállalkozónak az összes felületén együttvéve.

Ha már megnyertük a követőink figyelmét, elnyertük a bizalmukat is. Ha pedig megvan a bizalom, akkor a követőink azt feltételezik, hogy legalább annyi értékkel bír a termékünk / szolgáltatásunk, mint mi magunk.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Mi az a „workslop”, és miért rombolja a termelékenységet?

Az elmúlt két évben a generatív MI belakta a vállalati mindennapokat: hozzáférést kapott a csapat, megszülettek az „használd bátran” típusú vezetői üzenetek, és mindenki egy fokkal gyorsabban gyárt csillogó prezentációkat, összefoglalókat, e‑maileket. A paradoxon mégis makacs: a tényleges üzleti érték sok helyen nem nőtt, sőt a belső együttműködés akadozóbb lett. A gyakorlati okot a Harvard...

Miért most dől el a kkv-k sorsa?

Ha ma kkv-t vezetsz Magyarországon, nem választásod van a „túlélés vagy növekedés” között – egyszerre kell csinálnod mindkettőt, miközben a munkaerőhiány, a volatilis energiaárak, az infláció és a zöld átállás elvárásai egyszerre ülnek a nyakadon. A kisebb cégeknél a szűkösség a default: pénz, idő, fókusz és kompetencia mindig limitált. Ilyenkor a reflex az, hogy minden,...

Táplálékkiegészítők vállalkozóknak (x)

A vállalkozói lét fizikai sport: magas kognitív terhelés, gyors döntések, állandó kontextusváltás, és közben precíz önirányítás. Ezt sokan pusztán időmenedzsmenttel és fegyelemmel próbálják kezelni, miközben a motor – az idegrendszer és az anyagcsere – rossz üzemanyagot kap. A napközbeni „éhség–cukor–kávé” hullámvasút nem csak a testtömeget növeli: a figyelem ingadozik, a végrehajtó funkciók (tervezés, prioritás-kezelés, impulzuskontroll)...

FIRE mozgalom Magyarországon: mit jelent, mik az előnyei és a buktatói?

A FIRE mozgalom – Financial Independence, Retire Early – az elmúlt évtized egyik legnagyobb hatású pénzügyi-önrendelkezési narratívája lett. Nemcsak arról szól, hogy „korán nyugdíjba vonulj”, hanem arról is, hogy visszaveszed a döntés jogát az idődről. A tét nem kicsi: a saját életed felett rendelkezel-e, vagy a pénz és a naptárad rendelkezik feletted. A felszín alatt...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025