Mit csinálnak jobban a 20 évesek?

Az online világ, és ezzel együtt a hirdetési platformok egyre rohamosabb tempóban változnak, amit egy vállalkozónak le kell követnie. Ez nem kis időbefektetéssel jár, de ez a sikeres online vállalkozás egyik alapja.  

Én azt vettem észre, hogy a legtöbb 30 év fölötti vállalkozó a közönség figyelmének a megszerzése nélkül akar eladni. A tudatos 20 éves ambiciózus fiatalok pedig intuitíven, először a  figyelmet szerzik meg, és csak azután indítanak vállalkozást.

Idehaza évek óta mindenkitől csak azt a szót hallom, hogy USP (egyedi ajánlat / kiemelt eladási ajánlat). Ez egy varázsszó, ami mindenre is jó. Különböző csoportokban megy a komment szekcióban a: gondold át, hogy milyen egyedi ajánlatot tudnál adni. Te miben vagy más?

De a 86. táplálékkiegészítő webáruház, az 500. baba-mama webáruház – de egyébként már szinte teljesen mindegy, hogy miről van szó –, nem tud olyan újat kitalálni, amitől ő egyedibb lenne mindenki mástól és hosszú távon fenntartható is lenne.

Csak 5775 Ft
kozepen

Szerintem mire kéne felváltani az USP-t?

A közönség bevonására. Ez az, ami általában a 30+-os korosztálynak még nem megy, vagy nem akarnak ebbe munkát fektetni, vagy meg vannak arról győződve, hogy meg fogják venni a termékeiket csupán azért, mert azok jók.

A közönség bevonása pedig a figyelem megszerzésével kezdődik.

A figyelem megszerzése pedig nem könnyű feladat, és ezt a módszert a 30 év feletti vállalkozók ismerik a legkevésbé. A 30 év alatti korosztály már rutinból csinálja, mindenféle tudományos háttér nélkül, megérzésből, mégis sok-sok huszonévesnek több követőik van YouTube-on, TikTokon, Instagramon, mint a legtöbb 30+-os vállalkozónak az összes felületén együttvéve.

Ha már megnyertük a követőink figyelmét, elnyertük a bizalmukat is. Ha pedig megvan a bizalom, akkor a követőink azt feltételezik, hogy legalább annyi értékkel bír a termékünk / szolgáltatásunk, mint mi magunk.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Dajka Gábor marketing tanácsadó

A gazdagok, szupergazdagok és felsővezetők olvasási szokásai

Számos kutatás és beszámoló szerint a kiemelkedően sikeres emberek – legyenek vagyonos üzletemberek, szupergazdag milliárdosok vagy nagyvállalatok felsővezetői – közös szokása az intenzív olvasás. Gyakran sokkal több könyvet olvasnak el egy évben, mint az átlagember, és tudatosan használják az olvasást önfejlesztésre és tanulásra. Warren Buffett egyszer egy halom könyvre mutatva a siker titkáról ezt mondta:...

Így égetsz el százezreket pszichológia nélkül Google Ads-ben

Látom a statisztikákat a hozzám forduló ügyfelek fiókjaiban. Látom a számokat, a grafikonokat, a kiadásokat. És látom a másik oldalon a kétségbeesett, sokszor már apatikus vállalkozókat, akik hónapok, néha évek óta öntik a pénzt a Google hirdetési rendszerébe, de az eredmény mégis siralmas, vagy legjobb esetben is éppen csak nullszaldós. A legtöbben ilyenkor reflexszerűen a...

Google Ads nem csodafegyver, ha kihagyod belőle az embert

Az elmúlt években vállalkozók tucatjaival ültem le úgy, hogy közben a háttérben meg volt nyitva a Google Ads fiókjuk. A grafikonok futottak, a számok villogtak, a rendszer becsülettel szállította a kattintásokat – csak egy dolog hiányzott: a pénz a bankszámlán. Ilyenkor általában ugyanazok a mondatok jönnek: „drágák a kattintások”, „a Google csak a nagyokat szereti”,...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025