Mit csinálnak jobban a 20 évesek?

Főbb pontok:

Az online világ, és ezzel együtt a hirdetési platformok egyre rohamosabb tempóban változnak, amit egy vállalkozónak le kell követnie. Ez nem kis időbefektetéssel jár, de ez a sikeres online vállalkozás egyik alapja.  

Én azt vettem észre, hogy a legtöbb 30 év fölötti vállalkozó a közönség figyelmének a megszerzése nélkül akar eladni. A tudatos 20 éves ambiciózus fiatalok pedig intuitíven, először a  figyelmet szerzik meg, és csak azután indítanak vállalkozást.

Idehaza évek óta mindenkitől csak azt a szót hallom, hogy USP (egyedi ajánlat / kiemelt eladási ajánlat). Ez egy varázsszó, ami mindenre is jó. Különböző csoportokban megy a komment szekcióban a: gondold át, hogy milyen egyedi ajánlatot tudnál adni. Te miben vagy más?

De a 86. táplálékkiegészítő webáruház, az 500. baba-mama webáruház – de egyébként már szinte teljesen mindegy, hogy miről van szó –, nem tud olyan újat kitalálni, amitől ő egyedibb lenne mindenki mástól és hosszú távon fenntartható is lenne.

Csak 5775 Ft
kozepen

Szerintem mire kéne felváltani az USP-t?

A közönség bevonására. Ez az, ami általában a 30+-os korosztálynak még nem megy, vagy nem akarnak ebbe munkát fektetni, vagy meg vannak arról győződve, hogy meg fogják venni a termékeiket csupán azért, mert azok jók.

A közönség bevonása pedig a figyelem megszerzésével kezdődik.

A figyelem megszerzése pedig nem könnyű feladat, és ezt a módszert a 30 év feletti vállalkozók ismerik a legkevésbé. A 30 év alatti korosztály már rutinból csinálja, mindenféle tudományos háttér nélkül, megérzésből, mégis sok-sok huszonévesnek több követőik van YouTube-on, TikTokon, Instagramon, mint a legtöbb 30+-os vállalkozónak az összes felületén együttvéve.

Ha már megnyertük a követőink figyelmét, elnyertük a bizalmukat is. Ha pedig megvan a bizalom, akkor a követőink azt feltételezik, hogy legalább annyi értékkel bír a termékünk / szolgáltatásunk, mint mi magunk.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

A reklám halott, éljen a döntéspszichológia!

„A reklám halott, éljen a döntéspszichológia!” – ez nem puszta retorikai fordulat, hanem tétel: a klasszikus reklámipar eszköztára mára túlnyomórészt elvesztette erejét, mert rossz problémára adott jó választ. A reklám a figyelmet akarta megvenni, miközben a vevői döntést a kontextus, a rutin és a kognitív egyszerűsítések irányítják. Aki ma is GRP-ban, megjelenésekben és „minél több...

Generációk háborúja vagy DISC-ellentét?

„Generációk háborúja” – látványos cím, hálás kattintás, de félrevezető diagnózis. Az, amit sok hazai vállalatnál „boomerek vs. Z-sek” konfliktusaként élünk meg, a gyakorlatban gyakran inkább négy kommunikációs és döntési stílus ütközése. A DISC-modell – Domináns (D), Befolyásoló (I), Stabil (S), és Lelkiismeretes (C) – egyszerű kerete megmutatja, hogy a vita sokszor nem életkorból, hanem tempóból,...

Marketingezz úgy, mint egy kémelhárító

A legtöbb cég úgy marketingel, mintha díszszemlére készülne: kifényesíti az üzenetet, kitolja a zászlókat, és reméli, hogy a piac majd tapsol. A valóság inkább a „szürke zóna”: zaj, ellenvélemények, algoritmusok által formált láthatósági ingadozás, versenytársi reakciók, sőt időnként jól célzott zavarkeltés. Az a vállalkozás, amelyik ezt továbbra is ünnepi felvonulásként kezeli, folyamatosan drágábban szerez ügyfelet,...

Így nyersz az Alpha közönségnél

Az Alpha generáció – a 2013 után születettek – nem „digitális bennszülöttek”, hanem egy szintetikus világ első állampolgárai. Ők már nem különítik el az online és offline tér határait, mert az élményeik, kapcsolataik és a játékaik folyamatos átjárásban vannak a kettő között. A családi nappaliban épített legóváros mellé ugyanolyan természetességgel teszik le az AR-ben felélesztett,...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom. 

© Copyright 2025