AdWords Cikkek

Nagy AdWords ügynökséget vagy egyszemélyes AdWords ügynökséget válassz?

MINDKETTŐ MELLETT VAN PRO ÉS KONTRA

Az egyszemélyes AdWords ügynök belőled él. Neki nagyon fog fájni, ha te elmész tőle. A nagy ügynökségeknél, ahol 5-10 AdWords fióképítő dolgozik, és van 100-150 ügyfelük, ők kevésbé érzik meg, ha egy ügyfél nem kíván tovább együttműködni.

Az egyszemélyes AdWords ügynök jóval kevesebb tudással is rendelkezhet, mint a nagy ügynökség alkalmazottai. Nem tudhatod azt, hogy hogyan fejleszti magát, milyen előadásokra jár, milyen marketinges könyveket olvas. A nagy ügynökségnél pedig gyorsabban terjednek az információk.
Mindig az egyszemélyes AdWords-össel fogod tartani a kapcsolatot. A nagy ügynökségeknél forgás van. Ha a nagy ügynökségnél valaki felmond, akkor más fogja átvenni a fiókod kezelését. Ekkor előlről kezdheted vele megbeszélni a céljaidat, azt, hogy neked mely kulcsszavak a fontosak. Ha pedig rosszul választottad ki az egyszemélyes fiókkezelődet, mert mondjuk 3 hónap után rájön, hogy ez rengeteg munkával, tanulással jár, ráadásul még mellette kezelni kell az ügyfeleket is, és még a céges dolgokat is rendben kell tartani és abbahagyja ezt az egészet, akkor teljesen új céget kell keresned.

SZERINTEM ÍGY MOST ODA JUTOTTUNK, HOGY NINCS JÓ MEGOLDÁS.DE, OLVASS CSAK TOVÁBB!

Akár egyszemélyes kis KATÁS vállalkozás, akár hatalmas nagy Kft ügynökség, mindenhol vannak kóklerek. Vannak akik a szerződéskötési díjig dolgoznak, és vannak akik 20.000 Ft-tól 300.000 Ft-ig csak a fiókbeállítási díjig dolgoznak. Vagyis a csalók.

Vannak még a másolók:
Van olyan kampányépítő – azaz még csak nem is Google Partner – aki egy az egyben ugyan azon az áron dolgozik, mint én. Van olyan, aki pedig azt hiszi, hogy a piros ingem miatt vannak ügyfeleim, így ő is pont ilyen ingben szerepel a lapján. A marketing az egy nagyon kreatív szakma. Persze, lehet inspirálódni akár tőlem is, engem is valaki inspirál úgy mint Arnold Schwarzenegger, Robert Kiyosaki, Wolf Gábor, Steve Jobs, Gordon Ramsay, és még sorolhatnám. Ha már a saját marketingjében nem kreatív valaki, akkor a tiédet hogyan fogja tudni megcsinálni?

A csalókban és a másolókban ez a három tulajdonság gyakran felmerül:
1.) Nem fektetnek energiát a célközönségükkel való kommunikációba, legyen az akár egy blog, egy FB oldal, saját könyv/e-book
2.) Nem vállalják az arcukat
3.) Katasztrófa a weboldaluk

Jó ha tudod, hogy sok ügynökségnél pedig van minimum havi költési limit. Ez 50.000 Ft és 150.000 Ft között szokott lenni általában. Van olyan ügynökség is, akinél a minimum havi költés 250.000 Ft / hó, 500.000 Ft/ hó és tudok olyanról is akinél 1.000.000 Ft/hó.

A kicsiknél s nagyoknál is érdemes azt is megnézni, hogy telefonon mikor tudod elérni, és, hogy meddig! Nem egyszer volt már olyan, hogy egy bérelhető webáruház összeszakadt órákra, és az AdWords ketyegett.
Volt olyan ügyfelem, aki azért hagyta ott az előző ügynökséget, mert péntek este feltörték a szerverét, és eközben napi 30.000 Ft-tal ketyegett az AdWords hétvégén. A szerveresek csak hétfőn tudták javítani a hibát, az ügynökséget pedig nem tudta elérni, mert hétvége volt.