fbpx

Amikor valaki hozzánk jön marketing-tanácsadásra, akkor nagy rajtunk a nyomás és a felelősség, hiszen ő egy nap alatt vár tőlünk megoldást, úgy hogy már lehet, hogy öt éve rosszul csinál valamit, de az is lehet, hogy bele sem vágott az üzletébe. Az első kérdésünk ilyenkor az, hogy mi a célja? Ő akar a vállalkozásában dolgozni, esetleg a gyerekeinek építi? A második körben, pedig megpróbáljuk kinyomozni azt, hogy miért nem sikeres. Nem a vállalkozása, hanem ő, már ha erről van szó…

Bővebben

blank

Jó hangulatban szokott zajlani. Az izgulós vállalkozók gyorsan felhagynak a lámpalázzal, mert tudom, hogy hogyan kell őket fellazítani. Nagyon fontos, hogy nem ítélkezni megyek, hanem segíteni. Itt van a fejemben egy csomó sikeres vállalkozás sablonja, illetve egy csomó bukott vállalkozásé is. Használd a tudásomat, 11 éve ezt csinálom. Egyébként pedig nem mindegy? Nem stand-uppolni hívsz hanem egy problémát megoldani. 

blank

A magasabban lévőknek igen, van. Én is kezelem profi marketinges Google Ads fiókját, illetve szintén egy profi marketinges félévente el szokott hívni az irodájukba konzultálni. És nekem is van külsős segítőm.  Az iskolában arra tanítottak, hogy egyedül írj dolgozatot, egyedül vizsgázz. Valójában pedig csapatban sokkal hatékonyabbak vagyunk, csak tudni kell elengedni az iskolában rögzült módszereket.  Nem az a gyáva aki segítséget kér, hanem az, aki nem mer kérni!

blank

Minősítéstől való félelem. A tehetetlenség félelme. Bizalom. Cikiség. Ha azt érzem, hogy a megbízó nyitott és figyel, akkor nem kell minősítenem, elég csak annyit mondani, hogy csináljuk máshogy. A tehetetlenségtől sem kell félni, hiszen személyre szabottan ajánlok eszközöket amivel tud dolgozni a továbbiakban. Nem lesz az, hogy semmit sem tud megvalósítani. Bizalom. Ez kényesebb kérdés. Csak olyan tanácsadóhoz szabad fordulni, akiben feltétel nélkül megbízik a vállalkozó, különben az egész mit sem ér.  Cikiség? Az ember társas lény, szüksége van a…

Bővebben

blank

Mindig lehet valamin javítani akkor, ha már üzemel a vállalkozás egy ideje. Ha pedig még csak a terv van meg a fejünkben, akkor is érdemes kikérni egy szakember véleményét, hiszen lehet, hogy olyan piacra akarunk belépni, ahol nagyon nagy a verseny. Az is lehet, hogy a profitot magasnak látjuk, miközben a Google Ads-ben egy kattintás 500 vagy 1500 Ft.  A marketing-tanácsadótól az is válasz, ha mérlegeli az anyagi lehetőségeinket és a piacot, eddigi munkánkat és azt mondja, hogy ebből ki…

Bővebben

65/65