Összefoglaló:
1.) Célközönség megértése
2.) Több keresőmotorra kell fókuszálni
3.) Folyamatosan optimalizálni kell a weboldalt
4.) Lenyűgöző tartalmakat kell létrehozni
5.) A kiegészítő információk fontosabbak lesznek, mint valaha
Célközönség megértése
Minél egyszerűbben adj a látogatónak válaszokat a keresésére. Ez lehet szöveg, videó, hanganyag vagy akár kép. Nagy hangsúlyt kell fektetni a látogató szándékára, meg kell őt érteni. A látogató a szándékát kulcsszavakkal fejezi ki, neked erre kell jó választ adnod a tartalmaddal.
Több keresőmotorra kell fókuszálni
A vállalkozásoknak nem csak a Google keresőmotorjára kell fókuszálniuk, hanem az app store-okra is, valamint a Bing, Yahoo és Youtube-ra is, mert ezeken szintén keresik a látogatók az információkat. Ezeket a keresőmotorokat egyre többen használják.
Folyamatosan optimalizálni kell a weboldalt
Az oldal rendszeres optimalizálása SEO szempontjából – is – megtérül. Pl.: könnyű navigáció, chatbot használata ha szükséges, olyan információk átadása, melyekre keresik az ügyfelek a válaszokat – gy.i.k. –, a belső webhelykeresés adjon releváns találatokat.
Lenyűgöző tartalmakat kell létrehozni
Az átlagos, unalmas tartalmak, melyet csak azért írsz, hogy életben tartsd az oldalad, kevés lesz. Hozz létre olyan részletes tartalmakat, amelyek valóban megoldják az emberek problémáit, olyat, ami közösséget épít. Legyen motiváló.
A kiegészítő információk fontosabbak lesznek, mint valaha
Kiegészítő információk pl.: title és description tag, beszédes URL, Google keresések mellet megjelenő képek, csillagos értékelések. Ide tartozik a Google Maps is, és a különböző kártyák is. Kattints ide és ide a teljes listáért.