A szín öltöztet.
Nézzük meg azt, hogy milyen tulajdonsággal rendelkező embereket tudsz megszólítani ezen a felületen, csupán a színek megfelelő használatával a reklámodban.
– Ha zöld színeket használsz, akkor a magasabb státuszú embereket vonzod majd.
– Ha piros színeket használsz, akkor a kockázatvállaló embereket vonzod majd.
– Ha kék színeket használsz, akkor a befektető típusú embereket vonzod majd.
– Ha sárga színeket használsz, akkor a önbizalommal teli embereket vonzod majd.
– Ha fehér-fekete színeket használsz, akkor a magasabb iskolai végzettségű embereket vonzod majd.
– Ha pink színeket használsz, akkor a magasabb pénzügyi intelligenciával rendelkező embereket vonzod majd.
Észrevetted?
A fenti vonások ugyanazon embertípushoz társíthatóak és nincs semmilyen valóságalapja, ezt én találtam most ki.
Ezért veszélyesek azok a töménytelen mennyiségű marketinges anyagok, amik az interneten keringenek. Bárki írhat bármit.
Ma már az információ validálása kerül pénzbe, nem az információ.
Te hiteles vagy a saját piacodon? Ha igen, hogyan érted el?