A marketing-tanácsadást lehet, szépen, lassan, kellemesen, terápiaszerűen is végezni. Ebben is jó vagyok, de a terápia lényege a lassú fejlődés, ami azt jelenti, hogy hetente beszélgetünk a vállalkozásodról 60 percig, közösen fejtjük és oldjuk meg a problémákat. Ilyenkor nem csak megoldást adok, hanem kérdéseket. Szépen vezetlek.
A marketing-tanácsadást lehet gyorsan, fájóan, izomból is végezni. Ebben az esetben a fejlődés gyors, ami azt jelenti, hogy 1-2 alkalomban gondolkodunk. Elmegyek hozzád egy napra, fél napra és diagnosztizálom majdnem az összes eddigi elkövetett hibákat és lehetőség szerint kijavítom őket. Na ez nagyon fájdalmas szokott lenni. Az esetek döntő többségében megmutatom a vállalkozóknak azt, hogy hol úszott el a pénzük, mert pl. nem jól állították be a Google Ads-et, Facebookot, és saját maguk jönnek rá arra, hogy eddig a reklámköltésük 80%-át kidobták. Ezt ott kell gyorsan feldolgozni a helyszínen.
Véleményezem az eddigi reklámszövegeiket, amelyek sokszor hidegek, az adott vállalkozásról szólnak, semmitmondóak, gyerekesek stb. Ilyenkor el szokott törni a mécses a legtöbb embernél. Főleg akkor törik minden, ha megnézzük azt, hogy a dédelgetett weboldalon hogyan viselkednek a látogatók, és hogyan folyik el ott is a pénz.
Nem vagyunk egyformák, és mindenkinek vannak jobb és rosszabb napjai. Mérlegelj, hogy melyiket helyezed előtérbe: az egódat vagy a vállalkozásodat. Nincs rossz döntés. Rossz döntést azzal hozol ha nem kérsz segítséget amikor bajban vagy, mert akkor a vállalkozásodat is elveszítheted és az egódat is.