Ha nem, mert csak az AdWords-fiók technikai beállításaihoz ért, akkor egy alapvető marketinges probléma meg fogja állítani. Nevezetesen az, hogy miért nincs vásárlód, ha futnak a hirdetések? Nem elég csak a helyes technikai beállításokat elvégezni, mert az online vagy az offline értékesítés ennél sokkal komplexebb. Kérdezd meg tőle, hogy eddig hány száz millió forintra felügyelt már a karrierje során. Kiindulási alap: 100 milló forint nem egy nagy összeg, ha reklámról van szó. 20 ügyfél 1 év alatt elkölt ennyi pénzt. 100.000.000 Ft / 20 = 5.000.000 Ft / 12 = 416.000 Ft / hó / ügyfél.
A szitu az, hogy valószínűleg csak napokig, talán hetekig tart ez az állapot, ha nem fejlesztjük a marketingrendszert. Ugyanis a konkurensektől vettük el az ügyfeleket. Úgy is mondhatnám, hogy most a tortából egy sokkal nagyobb szeletet vettünk el, ami a többieknek nem fog tetszeni.
Eltelik 1 hónap, 2 hónap, 3 hónap, talán 4 majd visszajön az eltévedt ügyfél és arra panaszkodik, hogy eltűnt a forgalma, vegyem már vissza a fiók kezelését.