Magán GÁBOR ADWORDS KAMPÁNYAIBAN MILLIÓK FOROGNAK #ÉRTÉKESÖTLETEK A három könyvem egy csomagban. Dajka Gábor 7 év ago 1 min read 1619 Gábor folyamatosan tanult és mindig a megoldást kereste. Mára az AdWords egyik hazai szakértője 🙂 #értékesötletek, #adwordsFolytatás: http://ertekesotletek.blog.hu/2017/06/23/gabor_adwords_kampanyaiban_milliok_forognak Tags: rólam írták Continue Reading Previous: Néhány édes marketing tanácsot Dajka Gábortól, valamint szóba kerültek a szexi melltartók isNext: Meghökkentő dolgokat mondtak az Egri Marketing Napról a résztvevők Értsd meg a célközönséged, és tanuld meg a reklámkészítés művészetét ebből a könyvből Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakításaHozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni. Ilyenünk is van Tartalommarketing az éttermekben: Hogyan érhetjük el a közönségünket ízletes tartalommal? 1 Kommunikáció és Tartalomgyártás Tartalommarketing az éttermekben: Hogyan érhetjük el a közönségünket ízletes tartalommal? A tartalommarketing szakértő: A siker kulcsa az online világban 2 Kommunikáció és Tartalomgyártás A tartalommarketing szakértő: A siker kulcsa az online világban Az első blogbejegyzésed témájának kiválasztása: Merre indulj? 3 Kommunikáció és Tartalomgyártás Az első blogbejegyzésed témájának kiválasztása: Merre indulj? Este 8 órakor kell a Facebookra posztolni 4 Kommunikáció és Tartalomgyártás Este 8 órakor kell a Facebookra posztolni Nézzünk bele egy kicsit a neuromarketingbe 5 Kommunikáció és Tartalomgyártás Nézzünk bele egy kicsit a neuromarketingbe A tartalommarketing 2022-ben sem fog kihalni 6 Kommunikáció és Tartalomgyártás A tartalommarketing 2022-ben sem fog kihalni Cikkajánló Az Agy Műhelye: Hogyan Alakítja a Marketingpszichológia a Fogyasztói Döntéseket 7 min read Magán Az Agy Műhelye: Hogyan Alakítja a Marketingpszichológia a Fogyasztói Döntéseket Dajka Gábor 6 hónap ago 203 A marketingpszichológia története 5 min read Magán A marketingpszichológia története Dajka Gábor 6 hónap ago 167 Az éttermi értékelések kezelése: Hogyan reagáljunk a pozitív és negatív visszajelzésekre? 5 min read Magán Az éttermi értékelések kezelése: Hogyan reagáljunk a pozitív és negatív visszajelzésekre? Dajka Gábor 8 hónap ago 186 A tökéletes étlap kialakítása: Pszichológia és design az értékesítés növeléséért 11 min read Magán A tökéletes étlap kialakítása: Pszichológia és design az értékesítés növeléséért Dajka Gábor 8 hónap ago 835 Az URL a marketing egyik alapköve 5 min read Magán Az URL a marketing egyik alapköve Dajka Gábor 8 hónap ago 187 A pénz pszichológiája 8 min read Magán A pénz pszichológiája Dajka Gábor 8 hónap ago 207