fbpx

Frissítés! 2023-ban 120.000 Ft-ot ír jóvá a Google Ads, ha elköltünk 60 napon belül 120.000 Ft-ot a reklámunkra. A tényleges költés után a rendszer ellenőrzi a fiókunkat, és ha mindent rendben talált, akkor 35 napon belül kiutalja az összeget. Ahogyan az eddigi kuponoknál, itt is csak az új belépőket támogatja a Google, a meglévő ügyfeleit nem. A részletes jogi szöveget itt találod: https://www.google.com/intl/hu_HU/ads/coupons/terms/ A kupont itt tudod beváltani: https://ads.google.com/signup?subid=ALL-hu-et-g-aw-c-home-awhp_xin1_hero!o2-awhp-hv-01-22 A Google 2021-ben is egy 15.000 Ft-os kuponkóddal csábítja a potenciális…

Bővebben

blank

Nagyon sokan gondolják úgy, hogy elég csak megszerezni a kívánt ügyfelek számát, és ezzel a munka oroszlánrésze le is van tudva. Csak meg kell bízni egy szuper marketingest és utána csupán a pénzt kell számolgatni. A sikeres vállalkozás hosszú távú fenntartásához közel sem elég csak a csúcs marketing. Először is, nem árt tisztázni azt, hogy a tulajdonosnak saját munkahelye vagy valódi vállalkozása van-e? Ha napi 8 órát dolgozik a vállalkozó a saját vállalkozásában, akkor az egy munkahely. Ha mondjuk heti…

Bővebben

blank

Mert a jól menő vállalkozások a jó marketingeseket, komplett marketingügynökségeket már régen felszippantották. Igen, tudom, hogy naponta 2 új marketinges vállalkozás jön létre a semmiből, és külső szemmel úgy tűnhet, hogy a vállalkozók kedvükre válogathatnak a jobbnál-jobb, pofi és tapasztalt szakemberek között, de ez nincs így. Valójában ez egy nagyon szűk piac. Sokszor csak kihalás útján lehet 1-1 ügynökséghez vagy egyszemélyes marketingeshez bekerülni. Képzeld, van olyan vállalkozás, aki már 3 hónapja szeretne hozzánk bekerülni, de nem tudjuk vállalni, mert nincs…

Bővebben

blank

Most 30-40.000 Ft / hóért (nálunk 35.000) tudsz vásárolni a weboldaladra havi 4 db tartalmat, ami ebben a pillanatban a legtöbb szektorban elég. A cikk 2020-ban készült, így az előbbi ár már nem érvényes. Hamarosan, ebben formában és önmagában ez már nem lesz elegendő, mert egyre többen szállnak be a tartalomgyártás versenyébe. Egyre többen versenyeznek tartalommal a vásárlók kegyeiért – jobb esetben. Rosszabbik esetben a Google figyelméért versenyeznek a vállalkozók olvashatatlan és értelmetlen tartalmakkal. Szerintem az első körben a vállalkozók…

Bővebben

blank

Süvöltős Tamást arra kértem, hogy vezessen be egy kicsit a szakmájába. Gábor: Miért hoztad létre a webáruházadat? Tamás: A szakmámból kifolyólag autószerelőként dolgoztam, és az értékesítésben nagyobb potenciált láttam, ez motivált. Lényegében kereskedelemmel akartam foglalkozni. Gábor: Neked van egy szerelőműhelyed is, ha jól tudom. Tamás: Igen, van! Gábor: Akkor mégsem kanyarodtál el annyira az eredeti szakmádtól, csak kiegészítetted. Mit gondolsz a magyarországi webáruházakról? Szerinted az értékesítőknek vannak autószerelői végzettségeik? Ez mennyire fontos? Tamás: Szerintem nagyon – nagyon fontos. Ha, fék–…

Bővebben

blank

Ahogy a régi mondás tartja: „Aki történeteket mesél, uralja a világot” A legjobb módja, hogy felkeltsük az emberek érdeklődését, ha használjuk a történetmesélés eszközeit (angolul storytelling). Olyan történetbe ágyazva adjuk át az információt, ami közel áll az emberekhez, megszólítja és meghatja őket, így szinte az agyukba ég a mondanivalónk. Az embereknek úgy kellenek a mesék és történetek, mint a levegő. Gondoljunk csak a gyermekekre, akik elbűvölve, pislogás nélkül hallgatják a mesemondót, vagy a felnőttekre, akik képtelenek letenni egy könyvet, hiszen…

Bővebben

blank

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára szeretnél egy webáruházat nyitni, majd később sikeresen üzemeltetni, de nem tudod, hogy hogyan kezdj neki.Segítek. A webáruház nyitása ma már egyre egyszerűbb és elérhetőbb bárki számára, aki vállalkozni szeretne az online térben. Azonban a megfelelő platform kiválasztása nem mindig egyszerű feladat, hiszen többféle megoldás is elérhető, mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai. Az alábbiakban végigvezetlek a webáruház nyitásának evolúcióján, a bérelhető webáruházaktól kezdve, a nyílt forráskódú rendszereken át, egészen a saját fejlesztésű…

Bővebben

A Google PCC hirdetőrendszerének a telefonszáma

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával. A Google AdWords Telefonszáma: 0680-983-840 Mellékek: 1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)2-es mellék Google Analytics Egyéb Szakértői Segítség Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/ Nyitvatartás: Hétfőtől – Péntekig: 9:00…

Bővebben

blank

Csak fél információkat adnék át e cikk keretén belül, mert nem szeretnék ötleteket adni, de nem is tudok teljes képet festeni, mert nem én fejlesztem a Google szoftvereit. Bizonyos szolgáltatásokat/termékeket kínáló ügyfeleim legnagyobb félelme az, hogy a konkurencia lekattintja a napi költségkeretüket. Ilyen szolgáltatás lehet a zárnyitás, duguláselhárítás, fogszabályozás, autómentés, aszfaltozás, költöztetés, lomtalanítás. De egy webáruházban is lehetnek költséges kulcsszavak, mint pl.: a „női rezgő kényeztető eszköz”, futópad. Ezek bizony 500 Ft-tól 5.000 Ft-os kattintási költségig is terjedhetnek. Pl.: a duguláselhárítás 2.000 Ft / kattintás. Egyik ügyfelem…

Bővebben

929/929