Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával.
A Google AdWords Telefonszáma:
Mellékek:
1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)
2-es mellék Google Analytics
Egyéb Szakértői Segítség
Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/
Nyitvatartás:
Hétfőtől – Péntekig: 9:00 – 13:00 GMT+1
Költségkorlát Nélkül
Bármilyen hirdetési költséggel rendelkezhetsz, nincs minimum összeg a híváshoz. Fontos, hogy előkészítsd a 10 számjegyű fiókazonosítódat és azt az e-mail címet, amellyel regisztráltál, mert ezeket biztonsági okokból kérni fogják. Az ügyfél-azonosítót az oldal tetején, az e-mail cím mellett találod, jobb oldalt.
Hívási Költségek
A vezetékes telefonról érkező hívások ingyenesek, de mobiltelefon használata esetén a szolgáltatód díjat számíthat fel.
Ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet a hívás végén!
Több AdWords telefonszám érdekel? Nézd meg ezt az oldalt: Telefonos ügyfélszolgálatok világszerte
Google Ads egyéb elérhetősége:
Űrlapon keresztül ezen a linken:
https://support.google.com/google-ads/gethelp?authuser=1
Praktikus Tippek a Sikeres Híváshoz:
Előkészületek: Mielőtt felhívnád a Google Ads ügyfélszolgálatát, győződj meg róla, hogy minden szükséges információ kéznél van. Ez tartalmazza a fiókazonosítót és a regisztrációs e-mail címedet. Így a hívás gyorsabb és gördülékenyebb lesz.
Nyugodt Környezet: Próbáld meg egy csendes, nyugodt helyen intézni a hívást, hogy biztosan jól értsd az ügyfélszolgálat munkatársát és te is tisztán tudj kommunikálni.
Kérdezz Bátran: Ne habozz kérdezni, ha valami nem világos. Az ügyfélszolgálat azért van, hogy segítsen neked, és biztosítsa, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Google Ads kampányaidból.
Jegyzetelj: A hívás során jegyezz fel minden fontos információt és utasítást, amit az ügyfélszolgálat munkatársa ad. Ez később hasznos lehet a kampányaid optimalizálásában.Utólagos Ellenőrzés: A hívás után ellenőrizd, hogy minden megbeszélt változtatás és beállítás helyesen lett végrehajtva a fiókodban.
Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz.
A Google Ads ügyfélszolgálatot a hirdetők jellemzően az alábbi típusú kérdésekkel, problémákkal keresik meg:
Fiók létrehozása és beállítása
- Segítség új Google Ads fiók létrehozásában
- Fizetési mód beállítása, számlázási adatok módosítása
- Hozzáférési jogosultságok kezelése, megosztása
Hirdetések létrehozása és kezelése
- Új kampányok, hirdetéscsoportok, hirdetések létrehozása
- Kulcsszavak kiválasztása, hozzáadása, kizárása
- Hirdetések formázása, kreatívok feltöltése
- Licitálási stratégiák beállítása, módosítása
- Hirdetések időzítése, ütemezése
Mérés és optimalizálás
- Konverziók beállítása és mérése
- Jelentések értelmezése, statisztikák elemzése
- Kampányok teljesítményének optimalizálása
- A/B tesztek futtatása, értékelése
- Integráció más eszközökkel (pl. Google Analytics)
Számlázás és kifizetések
- Számlák értelmezése, vitatása
- Fizetési problémák megoldása
- Promóciós kódok, jóváírások alkalmazása
Technikai problémák
- Bejelentkezési problémák
- Hirdetések elutasításának okai, fellebbezés
- Fiók felfüggesztése, helyreállítása
- Weboldal tulajdonjogának igazolása
- Kompatibilitási problémák különböző eszközökön
Irányelvek és szabályzatok
- Google Ads irányelvek értelmezése
- Tiltott termékek, szolgáltatások hirdetése
- Adatvédelmi kérdések, GDPR megfelelőség
- Más hirdetőkkel kapcsolatos panaszok
Képzés és tanácsadás
- Tippek hatékony kampányok létrehozásához
- Javaslatok a költségvetés optimalizálásához
- Tanácsok a konverziók növeléséhez
- Best practice-ek megismerése
- Oktatóanyagok, webináriumok elérhetősége
Természetesen ez csak egy általános lista, a konkrét kérdések és problémák hirdetőnként eltérőek lehetnek a vállalkozás méretétől, iparágától, hirdetési céljaitól függően. A Google Ads ügyfélszolgálat célja, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a platformból, és sikeresen elérjék hirdetési céljaikat.
Egyéb Szakértői Segítség
Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni:
info@dajkagabor.hu
+3620/453-70-31
Záró Gondolatok
Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz. Ne feledd, hogy az ügyfélszolgálat célja, hogy segítsen neked a Google Ads kampányaid optimalizálásában és sikerességében.